Puigmoto.nl

ArnoRT

Rookie
24 sep 2016
2
0
Philippine
Iemand ervaring met Puigmoto.nl?

Heb er een Puig scherm besteld voor een C600 Sport, maar heb het gevoel dat ik nu al een tijdje aan het lijntje word gehouden, je kent dat wel 'volgende week word het geleverd' en dat zeggen ze dan tig weken achter elkaar zonder dat er iets binnen komt
Op hun website staat dat ze geld terug geven, maar dat gebeurt ook niet

Nu wil ik niet gelijk het slechtste denken, vandaar mijn vraag hier op het forum of er meer mensen zijn die klachten hebben over Puigmoto.nl
 
In ieder geval staat het machtige MF meteen op pagina 1 van Google, dus wellicht kan je snel actie verwachten ;)
 
Heb ook prima ervaringen met MDI,
aanradertje!

Idem. :Y

Zelfs toen ze een onderdeeltje niet konden leveren hadden ze (ongevraagd) uitgezocht waar ik wel zou kunnen slagen. Kreeg dus een telefoontje van MDI dat ik het bij een "collega" motorzaak kon verkrijgen.

Toen ik aldaar het onderdeeltje (waarde 5 €) ging halen was de reactie: "Ha, jij komt via MDI, ja ze hebben mij gebeld of ik het had".
Het onderdeeltje lag klaar op de counter.

Een buitengewoon "warme" ervaring met MDI. (klantgericht & service gericht) :}
 
Laatst bewerkt:
Heb ook prima ervaringen met MDI,
aanradertje!
Ik niet. Keertje LED knippers besteld voor een specifieke motor. Sturen ze tot 3x de verkeerde spullen op, elke keer hetzelfde verkeerde product. Toen ik na de 3e keer belde dat de bestelling weer niet klopte, werd gezegd dat ik de spullen mocht terugsturen maar dat ze verder geen zaken meer wilde doen :? |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan