R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22

Mr.Pickle

MF veteraan
Donateur
25 jun 2020
1.366
5.780
Rotterdam / Den Haag
RIPlogocropped.jpg











Met grote verslagenheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van @Sloopkogel.

Sloopkogel was een oud gediende en was de 1ste die nieuwe leden welkom heette.

M'n broer @Sloopkogel doet niet meer mee, helaas vannacht overleden. RIP broertje.​

Toen ik dit bericht las, ben ik even heel stil geworden... 😢


@K1100LTse had een mooie ode voor @Sloopkogel gemaakt.
Een Sloopkogel uit Maassluis
maakte vaak grapjes, niet altijd kuis.
Maar na elke climax
droomde hij over zijn V-Max
en bleef hij met zijn katten thuis.​

Sloop/Bart, je zal gemist worden!

Heel veel sterkte aan zijn familie, vrienden en een ieder die hem liefhad.


/Edit:

Woensdag 01-12-2021 zal de begrafenis van @Sloopkogel zijn.


De uitvaart zal plaatsvinden bij De Winter & Rijkeboer Uitvaartverzorging
Prinses Julianaplantsoen 8
3143 LE Maassluis

010-5923078


De begrafenis begint om 14:45 uur. Er is een kerkdienst maar die is in besloten kring.

/Edit2:

Nieuwe belangrijke informatie voor de begeleiding!

Voor begeleiding rond 14:15 uur verzamelen op parkeerterrein Rembrandtlaan 1, bij het winkelcentrum. Aan de andere kant van de weg.

Dit is dus het parkeerterrein voor
Sigarenmagazijn "Hartelust".


Dus Niet bij de kerk!

dan vertrekt de stoet naar de begraafplaats aan de Willem de Zwijgerstraat 36, 3143 LR Maassluis dat is niet ver rijden. Daar opstellen voor erehaag.


Familie vindt revven goed.
De motoren rijden voorop, rijden even door 1 afslag verder en rijden Sloop/Bart tegemoet tot voor de begraafplaats ingang en stoppen en als Sloop/Bart aankomt:
revven!

Onderstaand vernomen van @*ICE*
De bedoeling op de begrafenis is dat @Adriano en @©Stoffel voorop rijden vanaf de kerk naar de begraafplaats, daarna de vrienden en de vrienden van MF erachter, dan Sloop/Bart met de zijspan en dan @*ICE* met haar man beide op een motor erachter en daarachter het zusje van @*ICE* met haar man en kids in de auto.
Iedereen is welkom op de begraafplaats mochten ze dat willen, daarna is op de begraafplaats buiten ook het condoleren dit gebeurt dan met langslopen en groeten op ieders eigen manier van 1,5 meter afstand of meer…..



Dit is de route voor de begeleiding:
Sloop/Bart neemt dus afslag eerder (Juliana Plantsoen) en zo rijden ze tegemoet, dan aan de kant en Sloop/Bart laten passeren.

1637964784220.png

^Met dank aan @Rob RD

Sloop/Bart neemt dus afslag eerder (Juliana Plantsoen) en zo rijden ze tegemoet, dan aan de kant en Sloop/Bart laten passeren.

Screenshot_20211127-213602_Maps.jpg




Kaart Sloopkogel-Bart.jpg


Hieronder trouwens de complete rouwkaart met illustraties van zijn hand: een zelfportret op z'n vernaggelde CB72.

Screenshot_20211126-160518_Drive.jpg


(bericht schoonzoon)Misschien zijn er motorrijders die bij de begrafenis een erehaag met motoren willen maken????
Denk dat hij dat fijn zou hebben gevonden, gezien zijn liefde voor het forum…….

Voor een Rouwkrans had @lotje95 een tikkie gemaakt. Er is een mooi bedrag opgehaald.
Rouwkrans gaat besteld worden door @lotje95

Ik wil iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage!

motor bloemen.jpg


De linten worden er nog aangehangen natuurlijk!

Iedereen enorm bedankt voor de bijdragen! Zo hebben we met z'n allen iets moois laten maken voor onze Sloop!


bericht van schoonzoon:
Misschien leuke informatie voor het motor forum, wij hebben er voor gekozen om onze vader op motor met zijspan te vervoeren.



Mocht u niet aanwezig zijn dan kunt u het afscheid live volgen via: www.dienst.ngkmaassluis.nl
 
Laatst bewerkt:
Ut Nach toppic is ut nach toppic niet as Bart er een nach nie bè was. Altèd aan de PITT. En as Sloop er es nie bè kon zèn of zondâh afschèt plète ging in de nach werd er een SAR opgestagt. Goeie herrinneringen is nâh het èinege wat ovâhblèf. Sterrekt an de Daltons en zèn schaunmaakstâh, die auk ondâh de dèikes zaug...

Wè gaan die Gâhwe âhwe misse,

Waarom Haags? de vermakelijke traditie in het NT
Vanùit die tradisie zallik hieâh auk alle lèke
 
Wat een naar nieuws zeg., man.. komt wel even binnen.. ookal ”kende” ik hem niet, maar ik “zag” hem natuurlijk elke nacht in het nachttopic..

waaraan is hij overleden? “Gewoon” omdat ie een ouwe lul was of is het een gevolg van dat geemmer met zn knie..?
Edit; dat laatste dus. Bah!!
 
Wat een naar nieuws zeg., man.. komt wel even binnen.. ookal ”kende” ik hem niet, maar ik “zag” hem natuurlijk elke nacht in het nachttopic..

waaraan is hij overleden? “Gewoon” omdat ie een ouwe lul was of is het een gevolg van dat geemmer met zn knie..?
Het is ineens hard gegaan met Bart, opgenomen in het ziekenhuis met een ontsteking in z'n knie, maar alle rommel die hij daarna moest slikken werden hem fataal, hij kwam in ademnood, gisteren kon ik hem nog redden maar was slechts uitstel. Vannacht in zijn slaap overleden.
 
Wat een naar nieuws zeg., man.. komt wel even binnen.. ookal ”kende” ik hem niet, maar ik “zag” hem natuurlijk elke nacht in het nachttopic..

waaraan is hij overleden? “Gewoon” omdat ie een ouwe lul was of is het een gevolg van dat geemmer met zn knie..?
Ouwe lul is het meest van toepassing icm te veel roken, bier en te weinig bewegen en moeilijk kunnen luisteren naar advies van wijze broers, wo ©Stoffel, z'n tweelingbroer.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje wat een nieuws. '(
Door de foto en het bericht over de nieuwe tv kreeg ik de indruk dat hij weer thuis was uit het ziekenhuis en dat het dan wel beter zou gaan. Anders laten ze je toch niet zomaar naar huis gaan...

Sterkte aan de familie en vrienden, en iedereen op MF die hem beter kende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan