Fazerracer
Die hard MF'er
Diverse R1 onderdelen (2003) Te koop aangeboden.
(Meerdere) Foto's zijn op verzoek verkrijgbaar.
1x Wielenset compleet met tandwiel en remschijven, in-/exclusief banden Bridgestone BT002 Vraagprijs: 400euro zonder banden
1x Achterwiel compleet met tandwiel en remschijf, exclusief band Vraagprijs: 250euro
1x Achterband Metzeler Racetec.
1x Bridgestone BT002 PRO Voorband deze heb ik 1x training (25min.) en 1x race-sessie gebruikt. prijs: 60euro
Losse regen bandenset, type Dragon RAIN Vraagprijs: 80euro
Maten en DOT-code zijn:
VB 120X70R / 1704
AB 180x55 / (heeft die ouwe van mij niet kunnen zien)
PP Tuning verstelbare race rem-schakelset, compleet met:
PP Tuning schertsplaten
PP Tuning Linkervoetsteun verstelbaar inclusief schakelpook/-stang e.d.
PP Tuning Rechtervoetsteun verstelbaar inclusief rempedaal e.d. Vraagprijs 160 euro
Brembo radiale rempomp achterrem, Vraagprijs: 125euro
Brembo radiale rempomp voorrem inclusief inklapbare remhandel, Vraagprijs: 200euro
Remolie reservoir inclusief olieleiding e.d. t.b.v. achterrempomp Vraagprijs ? T.E.A.B.
Ohlins stuurdemper, traploos instelbaar. Vraagprijs 250euro
Uitlaten bochtenset vanaf motorblok tot aan einddemper. (Kunststof behuizing van Exup-klep is kapot) Verder in hele goede nette staat. Vraagprijs 75euro
Racekont inclusief foam zitvlak. Vraagprijs 50euro
Linker clipon inclusief handvat. Vraagprijs 40euro
Remklauwen compleet, voor- en achter. Vraagprijs: 200euro
Stalen remleidingen voorrem (1x banjo moet vervangen worden) Vraagprijs ? T.E.A.B.
Stalen remleiding achterrem, T.E.A.B.
Diverse overige (klein) onderdelen, vraag er naar misschien heb ik het wel liggen.
Meer foto's zijn verder in dit topic te zien. Scroll hiervoor naar beneden.
Geïnteresseerd in één of meerdere afzonderlijke onderdelen? Redelijkerwijs is er van alles mogelijk/bespreekbaar. Laat het mij weten en doe een voorstel.
(Meerdere) Foto's zijn op verzoek verkrijgbaar.
1x Achterwiel compleet met tandwiel en remschijf, exclusief band Vraagprijs: 250euro
1x Achterband Metzeler Racetec.
1x Bridgestone BT002 PRO Voorband deze heb ik 1x training (25min.) en 1x race-sessie gebruikt. prijs: 60euro
Losse regen bandenset, type Dragon RAIN Vraagprijs: 80euro
Maten en DOT-code zijn:
VB 120X70R / 1704
AB 180x55 / (heeft die ouwe van mij niet kunnen zien)
PP Tuning schertsplaten
PP Tuning Linkervoetsteun verstelbaar inclusief schakelpook/-stang e.d.
PP Tuning Rechtervoetsteun verstelbaar inclusief rempedaal e.d. Vraagprijs 160 euro
Brembo radiale rempomp achterrem, Vraagprijs: 125euro
Brembo radiale rempomp voorrem inclusief inklapbare remhandel, Vraagprijs: 200euro
Remolie reservoir inclusief olieleiding e.d. t.b.v. achterrempomp Vraagprijs ? T.E.A.B.
Uitlaten bochtenset vanaf motorblok tot aan einddemper. (Kunststof behuizing van Exup-klep is kapot) Verder in hele goede nette staat. Vraagprijs 75euro
Racekont inclusief foam zitvlak. Vraagprijs 50euro
Linker clipon inclusief handvat. Vraagprijs 40euro
Remklauwen compleet, voor- en achter. Vraagprijs: 200euro
Stalen remleidingen voorrem (1x banjo moet vervangen worden) Vraagprijs ? T.E.A.B.
Stalen remleiding achterrem, T.E.A.B.
Diverse overige (klein) onderdelen, vraag er naar misschien heb ik het wel liggen.
Meer foto's zijn verder in dit topic te zien. Scroll hiervoor naar beneden.
Geïnteresseerd in één of meerdere afzonderlijke onderdelen? Redelijkerwijs is er van alles mogelijk/bespreekbaar. Laat het mij weten en doe een voorstel.
Laatst bewerkt: