R1 2005 18,5dkm veel opties, buitenkansje

motoRRmania

MF veteraan
12 mrt 2009
3.112
20
HIA
prijs:7250euro

De foto's spreken voor zich dat je hieraan een unieke R1
hebt. Wat niet direct te zien is aan de foto’s:

- Spyball Alarm klasse 3 met certificaat
- Nieuwe ABM wave schijven voor en achter, remblokken
en stalen remleidingen zijn nog geen 1000km gebruikt
- Geintegreerde knipperlichten voor en achter
- De Laser-xtreme uitlaten hebben E-keur. maken
ongelofelijk mooi geluid met bij lage, midden en hoge
toerengebied elk een andere klank. Bij constante
snelheid niet overheersend.

Verkeert in sublieme staat en heeft 2500euro aan extra's, heb er een goed jaar (een jaar en paar maanden terug gekocht van 1e eigenaar) erg veel plezier van gehad maar ik wil een dikke sport-tour gaan rijden. Vanaf 7250euro neem ik in overweging. tel 0627164117

Foto1406.jpg


Foto003.jpg


CIMG1837.jpg


Foto1407.jpg


Foto1430.jpg


CIMG1840.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze R1 is volgens velen een van de mooist aangeklede. De
foto’s spreken voor zich dat je hieraan een unieke R1
hebt. Wat niet direct te zien is aan de foto’s:

Hehehe dit stukkie is wel mooi.

De foto's spreken voor zich... een unieke r1.

Al kan je het niet direct zien op de foto's

_O-

Maar succes met de verkoop van je mooie motor.
 
whehe jah.. maargoed als je verder leest begrijpt iedereen de context wel denk ik?
@maggienaaltje: dat dacht ik ook maar heb hem op martktplaats gehad en alleen maar 1 idote bieding en verder 0reacties via mail of telefoon. Weliswaar voor een hogere vraagprijs omdat mensen toch altijd laag gaan bieden. Ik begrijp er niks van maargoed, liever een forummer er blij mee maken dan. Dit is nu de gemiddelde prijs voor een R1 maar heeft veel extra's en deze is in het echt mooier dan op de foto en niet omgedraaid zoals vaker het geval.
 
whehe jah.. maargoed als je verder leest begrijpt iedereen de context wel denk ik?
@maggienaaltje: dat dacht ik ook maar heb hem op martktplaats gehad en alleen maar 1 idote bieding en verder 0reacties via mail of telefoon. Weliswaar voor een hogere vraagprijs omdat mensen toch altijd laag gaan bieden. Ik begrijp er niks van maargoed, liever een forummer er blij mee maken dan. Dit is nu de gemiddelde prijs voor een R1 maar heeft veel extra's en deze is in het echt mooier dan op de foto en niet omgedraaid zoals vaker het geval.

Nooit te hoog op marktplaats zetten. Mensen zijn geneigd om op prijs te sorteren, en dan komt jouw motor (waar er veel van te koop zijn) pas later aan bod.
 
jah klopt aan de maas in vlaardingen, echt een mooie fotospot voor je motor vind je niet??
 
Wat bedoel je met "Geintegreerde knipperlichten voor"?

Verder kan ik me niet voorstellen dat velen dit "een van de mooist aangeklede" R1's noemen, maar goed. Vraagprijs is netjes, dus zou je toch wel moeten kunnen verkopen :)
 
Wat bedoel je met "Geintegreerde knipperlichten voor"?

Verder kan ik me niet voorstellen dat velen dit "een van de mooist aangeklede" R1's noemen, maar goed. Vraagprijs is netjes, dus zou je toch wel moeten kunnen verkopen :)
Knipper op de plek waar normaal de stadslichtjes zitten?
 
Wat bedoel je met "Geintegreerde knipperlichten voor"?

Verder kan ik me niet voorstellen dat velen dit "een van de mooist aangeklede" R1's noemen, maar goed. Vraagprijs is netjes, dus zou je toch wel moeten kunnen verkopen :)

Dan hoor jij bij de velen die dat niet vinden :+ kan net zo goed toch, smaken verschillen. De motor die ik wil gaan rijden is nog veel smaakgevoeliger.
 
pff.. Je moet niet alles zo serieus nemen man! p.s. ik vind jouw R1 veel mooier als dat bakbeest :)

Hahah, neej maar vind ik ook weer leuk om daarop te reageren. als grapje kan het natuurlijk ook maar veel zijn nog serieus ook met zo'n reactie. Een betere vergelijking is nog zeggen tegen iemand die een R1 koopt: kan je niet beter een moto GP racer nemen. Mijn R1 vind ik ook veel mooier dan dat bakbeest, zo'n bakbeest rijd alleen veel mooier naar mijn en mijn vriendin als passagier wensen. Een motor moet je hebben om mee te rijden niet om naar te kijken.
 
Hahah, neej maar vind ik ook weer leuk om daarop te reageren. als grapje kan het natuurlijk ook maar veel zijn nog serieus ook met zo'n reactie. Een betere vergelijking is nog zeggen tegen iemand die een R1 koopt: kan je niet beter een moto GP racer nemen. Mijn R1 vind ik ook veel mooier dan dat bakbeest, zo'n bakbeest rijd alleen veel mooier naar mijn en mijn vriendin als passagier wensen. Een motor moet je hebben om mee te rijden niet om naar te kijken.

Met je laatste zin ben ik het alleen niet eens :) Het oog wil namelijk ook wel wat. Als het mij alleen om het rijden zou gaan, zou ik nooit een supersport kopen. Het is gewoon een combinatie van beide. En over smaak valt niet te twisten!

Maar nogmaals jouw R1 vind ik prachtig, die heb je zo verkocht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan