R1 2005 niet op kenteken

Rori

MF veteraan
9 mrt 2005
2.113
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Deze R1 is van juli 2005 en komt uit Belgie, hij heeft iets meer als 1.200 km op de klok staan en heeft gefungeerd als motor waarop lichte testen zijn gebeurd.

De testen bestonden uit het meten van trillingen en zijn door Yamaha zelf aangevraagd. Het blok is op de band ingereden. Er zitten wat gebruikssporen op de motor omdat de meetapparatuur daar heeft gezeten. De reden dat ik deze motor heb is omdat hij werd aangeboden aan een selectief gezelschap.

Het bedrijf dat de testen heeft uitgevoerd heeft de motor gekocht bij een belgische dealer.

De kleuren zijn Blauw-Zilver en de motor verkeert in originele staat met taartschep en al.

Hij staat NIET op kenteken.

Vraagprijs 9.500,- euro

Dit is de kleurstelling

3845.jpg


Foto's volgen zo snel mogelijk :)

Serieuze reacties kunnen gemaild worden, zie profiel
 
Laatst bewerkt:
niet op kenteken is wat anders als zonder kenteken.

van het één word je eerste eigenaar, van het ander word je eigenaar van een circuitmotor
 
Ik snap het verschil niet zo goed eigenlijk voor degene die 'm koopt maar goed...

Hij is niet ingeschreven iig.

De keus is aan degene die 'm wil of ie 'm als circuitmotor wil gebruiken of dat ie 'm invoert en 'm als straatmotor gebruikt.

Edit: Heb toch ff aangevraagd de titel te veranderen
 
Laatst bewerkt:
'R1 2005 zonder kenteken' > 'R1 2005 niet op kenteken'
 
motor niet op kenteken(=niet op naam) is BPM voor betaald, is dus meer waard en mag je de openbare weg mee op. Motor zonder kenteken... je snapt 'm wel! :)

is ook nog belg lees ik nu, sowieso BPM voor de nederlanders, moet wel erg goedkoop worden, (is weer een voordeel als je 'm voor 't circuit wil)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan