R6 06/07 Maxtreme Performance stille einddemper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou kunnen dat hij van mij is geweest. Daar zat ook zo'n krasje op. Is ook meteen een nadeel van de uitlaat, iet wat krappe gronspeling. Maar hij is zeker stil genoeg voor de ZAC... Volgens mij.
 
Het zou kunnen dat hij van mij is geweest. Daar zat ook zo'n krasje op. Is ook meteen een nadeel van de uitlaat, iet wat krappe gronspeling. Maar hij is zeker stil genoeg voor de ZAC... Volgens mij.

Hoi Roel

Ik heb deze van Olivier Leering gekocht toen ik zijn 07 R6 over heb genomen. Olivier komt uit Enschede geloof ik en die is enkele jaren geleden gestopt met cuppen.

Ik heb nu een kompleet Arrow raceuitlaat systeem vandaar dat ik van deze demper, de originele demper en de originele R6 bochtenset af wil voor een "zacht prijsje".

Komt deze van jou af dan? Ik dacht dat hij een keer een licht crash heeft gehad met deze demper. Hij heeft hem geloof ik toen nieuw gekocht, dus hij is ook maar een paar cup dagen gebruikt.

Inderdaad nooit last gehad van herrie enzo...
 
Ik heb samen met Olivier gereden, dus deze is dan niet van mij. Hij heeft hem idd bij Jos van Maxtreme gehaald (de beste uitlaatbouwer van Nederland). En net als die van mij, gebouwd op originele demper.
200 is wel wat aan de dure kant denk, voor een 2e hands.. Maar 150 is hij zeer zeker waard.
Aan te bevelen voor alle R6 06/07 !!.
 
Laatst bewerkt:
Maar ff voor de duidelijkheid, hij past dus niet op een bochtenset van Akra??? :+
Tevens kickje
 
Wat is de binnendiameter van het beginstuk van de demper? Mensen kunnen dan kijken of die overeenkomt met de door hen gebruikte bochten set. Jos ( Maxtreme) kan ook alles optrompen naar gewenste maat. Das geen enkel probleem. Dus Akra, Arrow, laser en origineel past of is pas te maken.

Demper met veel doorlaat (vermogens toename) en weinig geluid. Veel cuppers en onk rijders rijden ermee. o.a. Twan van Poppel, Randy Gevers, Tony Covena, Peter Schalken, Tim van Ooijen, Arie Vos etc etc.

Zeer goede demper voor veel race plezier en vermogen.
 
Wat is de binnendiameter van het beginstuk van de demper? Mensen kunnen dan kijken of die overeenkomt met de door hen gebruikte bochten set. Jos ( Maxtreme) kan ook alles optrompen naar gewenste maat. Das geen enkel probleem. Dus Akra, Arrow, laser en origineel past of is pas te maken.

Demper met veel doorlaat (vermogens toename) en weinig geluid. Veel cuppers en onk rijders rijden ermee. o.a. Twan van Poppel, Randy Gevers, Tony Covena, Peter Schalken, Tim van Ooijen, Arie Vos etc etc.

Zeer goede demper voor veel race plezier en vermogen.

eensch,


ik heb ook een maxtreme systeem inc demper. de demper is niet open maar ook niet gesloten. in de demper bevind zich een extra geperforeerde binnen buis welke de doorgang verkleint maar niet afsluit... nha je moet het zien denk ik.
ik heb er geen killer bij, alleen een kleine ring bij welke ik in de uitgang kan plaatsen zodat het niet op een open demper lijkt, scheelt gezeur. maar of dit effect heeft? ik heb iig nog geen probleem mee gehad
 
Komt deze van jou af dan? Ik dacht dat hij een keer een licht crash heeft gehad met deze demper. Hij heeft hem geloof ik toen nieuw gekocht, dus hij is ook maar een paar cup dagen gebruikt.

Inderdaad nooit last gehad van herrie enzo...

Nee, ik heb deze nieuw gekocht bij Maxtreme... ik ben er nooit mee gecrasht, ik ging alleen zo plat door de bocht dat de demper soms licht het asfalt raakte ;)

En inderdaad, nooit gezeur met geluid... ik snap ook niet dat de demper nog niet verkocht is. Of is geluid tegenwoordig geen issue meer?
 
Nee, ik heb deze nieuw gekocht bij Maxtreme... ik ben er nooit mee gecrasht, ik ging alleen zo plat door de bocht dat de demper soms licht het asfalt raakte ;)

En inderdaad, nooit gezeur met geluid... ik snap ook niet dat de demper nog niet verkocht is. Of is geluid tegenwoordig geen issue meer?


Zit er een db killer bij? Bij die van mij niet...
Mischien een paat extra fotos plaatsen voor de verkoop.
 
Ja, toen ik 'm aan Jarno verkocht zat die DB killer erbij...

Hallo Olivier

Alles goed.
Hier wel. Dit jaar weer cupper met de R6.
Ik ga hem ombouwen en pas laten maken voor op mijn race systeem.
Misschien nog goed vermogen (winst) ook :P
Heb ik gelijk voor weinig een reserve demper.
Dus er mag een slotje op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan