kleidigger
MF'er
- 28 dec 2009
- 73
- 0
goedenavond,
Vorige week mijn rijbewijs gehaald (net voor de sneeuwperiode)
Vandaag dan eindelijks de zon! Rijden dacht ik.. Mijn r6 dacht er anders over...
Nadat ik hem deze zomer gekocht had heeft een vriend van mij er nog lekker op gereden.
Toen is hij in het hok gezet, met zo nu en dan een druppellader er aan.
Ook heb ik hem een enkele keer aangehad en ff laten lopen..
Vandaag dus geprobeerd te starten maar hij deed het niet! Volgens mij stond de dodemansknop verkeerd. Teruggedrukt, opnieuw op contact, tikkend geluidje gehoord (benzinepomp?) choken en starten!
Hij sloeg in 1 keer aan! Blij dat ik was....
Lekker warm laten lopen, pak aan en naar een vriend gereden om te vragen of hij mee ging.. (motor stationair laten lopen) Vriend had pak aan, ik naar mijn motor en sta ernaast. Zo hoor ik hem wat wegvallen van stationair en valt ie uit!!! Niet meer aan te krijgen. Het gebeurde zo bij een 100 graden...
Hoe kan dit en wat moet ik doen???
alvast bedankt
Vorige week mijn rijbewijs gehaald (net voor de sneeuwperiode)
Vandaag dan eindelijks de zon! Rijden dacht ik.. Mijn r6 dacht er anders over...
Nadat ik hem deze zomer gekocht had heeft een vriend van mij er nog lekker op gereden.
Toen is hij in het hok gezet, met zo nu en dan een druppellader er aan.
Ook heb ik hem een enkele keer aangehad en ff laten lopen..
Vandaag dus geprobeerd te starten maar hij deed het niet! Volgens mij stond de dodemansknop verkeerd. Teruggedrukt, opnieuw op contact, tikkend geluidje gehoord (benzinepomp?) choken en starten!
Hij sloeg in 1 keer aan! Blij dat ik was....
Lekker warm laten lopen, pak aan en naar een vriend gereden om te vragen of hij mee ging.. (motor stationair laten lopen) Vriend had pak aan, ik naar mijn motor en sta ernaast. Zo hoor ik hem wat wegvallen van stationair en valt ie uit!!! Niet meer aan te krijgen. Het gebeurde zo bij een 100 graden...
Hoe kan dit en wat moet ik doen???
alvast bedankt