R6 Parts

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Buckie-

MF veteraan
23 jul 2008
1.454
0
Ergens in een Gat..
- YEC cable voor R1 / R6 Werkt t/m Windows 8.1 € 100,-
- Titax handel? zowel Rem als Koppeling Goudkleurig. € 45,- pst
- Tandwiel 47 of 48 520? € TEAB
- Orginele rempomp, heeft wel revisie nodig? € TEAB
- Orginele clipon Links + stuurgewichtje ding Nieuw € 50,-
- Setjes vaste wiel bussen R6 € 40,- p setje
 
Laatst bewerkt:
Die wielbussen, zijn dat de bussen die klemmen achter je stofring van je wiellager en die er dus niet uitvallen tijdens een wissel?

In dat geval, interesse, stuur me even een pm:)
 
Hoi, zeg wat wil je voor de rempomp hebben, en welke diameter stuur past dit op? Zoek iets beters voor mn ouwe africa twin.
 
Let er even dat dat dit geen echt YEC kabels zijn. Maar zelf gemaakt spul.
Heb hier al contact opgenomen met TS. En van de koop afgezien. Hij gaf toen al aan dat het geen echte Yamaha kabel was.

Een tijd later via marktplaats een YEC kabel gekocht. Navraag bij de koper (Marcel) gedaan of dit een echte was. Hierop kreeg ik de reactie dat hij hem zelf heeft gekocht (dus ervan uitgaande bij een Yamaha dealer, want deze groeien immers niet aan de boom).

Bij aankomst van de kabel zag ik al direct dat het doosje zelf gemaakt was. Na het verwijderen van de epoxy zien we onderstaand geval:

Toen viel mij opeens in dat het misschien wel TS kon zijn. Bankrekeningnummer vergeleken en dit was inderdaad het geval. Volgens TS wist hij niet dat het imitatie was. Dat is uiteraard lulkoek want hij kon (via MF) meerdere sets leveren. En daarnaast flashed hij ook standaard Yamaha R1 en R6 ECU's om naar "YEC achtige" functionaliteiten. TS wist dus donders goed dat het imitatie was.

Dus let even op dat dit geen echte Yamaha kabel is. Maar een in elkaar geknutseld geval.
Losstaande van het feit dat een soldeerpunt op de printplaat al ver los was.

Zie hier de kabel (kosten van de onderdelen: 10$)
t0wdR21.jpg
 
Laatst bewerkt:
Let er even dat dat dit geen echt YEC kabels zijn. Maar zelf gemaakt spul.
Heb hier al contact opgenomen met TS. En van de koop afgezien. Hij gaf toen al aan dat het geen echte Yamaha kabel was.

Een tijd later via marktplaats een YEC kabel gekocht. Navraag bij de koper (Marcel) gedaan of dit een echte was. Hierop kreeg ik de reactie dat hij hem zelf heeft gekocht (dus ervan uitgaande bij een Yamaha dealer, want deze groeien immers niet aan de boom).

Bij aankomst van de kabel zag ik al direct dat het doosje zelf gemaakt was. Na het verwijderen van de epoxy zien we onderstaand geval:

Toen viel mij opeens in dat het misschien wel TS kon zijn. Bankrekeningnummer vergeleken en dit was inderdaad het geval. Volgens TS wist hij niet dat het imitatie was. Dat is uiteraard lulkoek want hij kon (via MF) meerdere sets leveren. En daarnaast flashed hij ook standaard Yamaha R1 en R6 ECU's om naar "YEC achtige" functionaliteiten. TS wist dus donders goed dat het imitatie was.

Dus let even op dat dit geen echte Yamaha kabel is. Maar een in elkaar geknutseld geval.
Losstaande van het feit dat een soldeerpunt op de printplaat al ver los was.

Zie hier de kabel (kosten van de onderdelen: 10$)
[afbeelding]

Ik vind het nogal een bijzonder verhaal...

Heeft TS aan jou vermeld dat het een originele kabel is die bij de dealer is aangeschaft, ja of nee? Nergens vanuit gaan..

Wat heeft de kabel je gekost en wat kost een "echte"?

En als laatste.. Als je iets wil retourneren.. Waarom haal je het eerst uit elkaar om dan vervolgens op een forum als deze te gaan klagen? Laat e.e.a. dan in de staat waarin het is aangekomen en regel dit gewoon één op één met de verkoper..

Dit is ook van toepassing als je iets bij een winkel koopt, waarom zou dat hier anders moeten zijn? Beetje rare redenatie om eerst iets uit elkaar te halen om het vervolgens terug te willen sturen. Als je het vanaf moment één al hebt gezien, had ie ook niet uit elkaar gehoeven toch?

En misschien nog wel het belangrijkste.. Werkt de kabel ja of nee?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gevraagd of dit een echte Yamaha of zelf gemaakte is.
Antwoord is dat hij hem zelf heeft gekocht.
Ik ben ervan uitgegaan dat hij dus die kabel bij een Yamaha dealer heeft gekocht. Had ik inderdaad beter moeten checken. Het antwoord is inderdaad nogal vaag. Hoewel hij in mijn PB hier op MF, wel duidelijk kon zijn dat het niet om originele ging.

de echte yamaha kabels gaan voor 100,- 2e hands weg. Ik heb 80,- betaald.

Retourneren? Staat nergens in mijn verhaal.

Gaat er niet om of de kabel werkt. Ik bestel toch ook geen Tesla model S, en vervolgens wordt er een fiat multipla afgeleverd met de mededeling "ja, hiermee kom je ook van A naar B".

Ik vraag of het origineel is. Dan wil ik origineel spul, en geen zelf gemaakte bokkiewokkie meuk. TS zegt hier op MF iets anders dan op MP.
Geen probleem als je wat handelt, maar doe het wel eerlijk.

Hij wist het van te voren ook dat dit niet origineel Yamaha was (hij kan er ook meer leveren, en flashed de Yamaha ECU's).

Wil alleen voorkomen dat niet iemand hier of op MP zo'n zelfde geweldige kabel koopt.
Trouwens ook 0 trekontlasting. De micro usb kabel trek je er zo uit.

Kan ze nu wel fijn zelf gaan maken :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan