• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

R6 , toerenteller danst

KTM.1290

MF'er
Lid geworden
23 aug 2010
Waarderingsscore
9
Hallo allemaal

Ik ben net even een stukje rond wezen rijden en nu viel me al vaker op dat me motor soms heel raar doet bij lang wachten oid me motor danst in de toeren heel lichtjes maar hoor maar door de uitlaat kun je het goed horen soms net of hij wil uitvallen hij draait stationair tussen de 1,5 en 2 (duizend) en als mijn ventilator aangaat loopt hij ook hoger op in toeren maar dat is normaal????

Mvg Henry

Denk eerder dat je het in het blok en de afstelling daarvan moet zoeken, dan in de teller. Kunnen een hoop zaken zijn, van valse lucht tot het moeten synchroniseren van de carburateurs. Kleppen nog binnen de marges? Carbs schoon? Injectoren schoon? Al het vereiste onderhoud gehad?

ik heb hem een maand geleden bij een dealer gekocht, en ik ga er toch vanuit dat het allemaaal na is gekeken enzo, zoals kleppen binnen de marge, hoe kan ik dat zien?, is het mischien eeen idee om wat van dei carb reinigingsvloeistof te mengen met me brandstof? of zeggen jullie niet aan beginnen, grote rotzooi, en anders moet ik hem maar wegbrengen.

Terug
Bovenaan Onderaan