Prinske
MF'er
Sinds enkele dagen heeft mijn gsxr 750 een probleem. Als ik smorgens ga rijden dan start de motor prima. Nu stopte ik halverwege even om te tanken en wilde daarna weer starten maar de motor deed helemaal niets. De lampjes gaan wel branden de tellernaald gaat op en neer alleen als je de startknop indrukt gaat alles uit en hoor je aleen een klikje(net of accu leeg is). De tellerunit is zijn tijd kwijt en de motor start niet. De motor aanduwen is dan het enige wat gedaan kan worden. Dit lukt dan prima. Vanochtend dit probleem weer gehad en nu dacht ik laat ik de motor gelijk na het aanduwen eens uitzetten en het nog eens proberen. En tot mijn verbazing startte hij nu wel.
Ik kan niet bedenken wat het kan zijn. De accu lijkt me niet want dan moet hij na het aanduwen en gelijk weer uitzetten ook niet starten.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Spanningsregelaar of startrelais, ik noem maar iets heb echt geen idee.
iemand een idee.
Ik kan niet bedenken wat het kan zijn. De accu lijkt me niet want dan moet hij na het aanduwen en gelijk weer uitzetten ook niet starten.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Spanningsregelaar of startrelais, ik noem maar iets heb echt geen idee.
iemand een idee.