• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Race 4 ZAC Zolder

thyboracing II

Die hard MF'er
Lid geworden
25 okt 2009
Waarderingsscore
0
Wie kan er aankomende race aanwezig zijn in Zolder
Er zullen vast rijders door de vakantieperiode gehinderd
zijn bij deze race

Zelf kijk ik er al naar uit om nog eens op zolder te rijden , wat vroeger ons thuiscircuit was is sinds de laatste jaren welke we Zac rijden een eenmalig gebeuren en rijden we dus al enkele jaartjes enkel de Zac op zolder.

Misschien toch maar eens kijken om stiekem eens te gaan trainen zodat het baantje terug in het kopje komt

See you in zolder grtz Erwin

Vivian en ik komen in ieder geval naar Zolder, dus we zien jou en Pieter zeker wel even!

Ik ben er ook weer bij. :Y

I'm in. Zin in. Wordt 2de keer ooit op zolder. Tot hoe laat kan je er daar de dag ervoor op komen?

Ben er niet bij. Kwam slecht uit met de vakantie inderdaad.

Ben er bij, dynamo is tegen die tijd vervangen dus nog een Mille erbij :]

Ik ben er niet bij maar laat me vervangen door een snelle Belg ;-)

OP vakantie, Tsjechie, met the streetbikes (en de kar achter de auto).

Vorig jaar was er wel een hek
Ja, heb ook wel eens voor een dicht hek gestaan. Maar daarvoor kun je kamp maken en is er stroom. Wat ver naar de keuring s ochtens maar geen probleem om er de rest van de dag te blijven staan.

Ja, heb ook wel eens voor een dicht hek gestaan. Maar daarvoor kun je kamp maken en is er stroom. Wat ver naar de keuring s ochtens maar geen probleem om er de rest van de dag te blijven staan.

Vond het op Zandvoort anders ook wel een aardig stukje :+

Present, nu eindelijk zonder geluidgezeik :Y

Ik heb net race3 van Assen nog online gezet. Je staat er de laatste paar ronden nog mooi op ;)

[MESSAGE=25037362]Marcelvp in "ZAC race 2: Assen 3 juni"[/MESSAGE]

Ook present :).

Van mij mag Zolder vaker op de kalender komen ;).

Eens.
Maar een heel belangrijk verschil met Zandvoort is dat je op Zolder de motor naar de keuring moet duwen :(

Hoe kom je daar bij? Heb in de afgelopen jaren meerdere malen gereden op Zolder ... Maar nog nooit meegemaakt dat de motor naar de keuring moest worden geduwd. Waren normale circuitdagen via motorsportschool.

Eens.
Maar een heel belangrijk verschil met Zandvoort is dat je op Zolder de motor naar de keuring moet duwen :(

Heeft dat niet met (het ontbreken van) de geluidsdag te maken? Nu mogen we zoveel geluid maken als we willen, dus denk ik het nu geen enkel probleem is en dat we gewoon naar de keuring mogen rijden :P

Weet iemand trouwens hoe de stroomvoorziening in Zolder is?
Zijn er stekkeraansluitingen aanwezig en zoja, welke type (rood, blauw of gewoon)?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan