Niet heel veel, ik kocht deze zo met WSBK racekuip (CRC) en kit ECU en kabelboom en een hoop lightech en valtermoto goodies (rearset en hendels enzo).
Enige echte investering was de originele vering vervangen (door k-tech).
Onlangs na een akkefietje met mijn ZX-7R op Hockenheim, Tinkerbell van Shuriken overgenomen.
Met de winter voor de deur voorlopig er maar een Winter Edition van gemaakt.
Over 2 weken met de laatste OW Cup wedstrijd maar eens kijken hoe zo'n compensatie fiets het op het circuit doet.
[afbeelding]
Onlangs na een akkefietje met mijn ZX-7R op Hockenheim, Tinkerbell van Shuriken overgenomen.
Met de winter voor de deur voorlopig er maar een Winter Edition van gemaakt.
Over 2 weken met de laatste OW Cup wedstrijd maar eens kijken hoe zo'n compensatie fiets het op het circuit doet.
[afbeelding]
Ben in de race voor een zx 10 uit 2008. Ding heeft kleine 17k gelopen op het circuit.. waar moet ik op letten? Is dit een verstandige keuze? Graag ervaring tips, tricks etc.
Gr. Michael
Niet dat de tweede eigenaar weet.. wass niet dus?
17k circuit km's? Is het blok al gereviseerd?
heb 'm achter wel hoger staan maar gewoon met een andere, verstelbare schokbreker, is overigens wel aan te raden.
ik zal van het weekend wel ff meten hoe lang hij nu is incl. preload.
edit: is nu ong. 360-365mm, stock is volgens mij 338-336mm.
ik zal van het weekend wel ff meten hoe lang hij nu is incl. preload.
edit: is nu ong. 360-365mm, stock is volgens mij 338-336mm.
ik zal van het weekend wel ff meten hoe lang hij nu is incl. preload.
edit: is nu ong. 360-365mm, stock is volgens mij 338-336mm.
Zal me ook maar eens officieel gaan melden hier.
Kawasaki zx10r 2008:
-Voor en achter hyperpro veren (Op gewicht afgesteld)
-SKF low friction keringen voor
-Akra E-keur demper (met klep)
-Akra middendemper vervangingspijp
-Katalisator uit de org. voorbochten gehaald
-Clean air injectie afgesloten
-K&N luchtfilter (moet nog vervangen worden voor een stillere)
-Stale leidingen voor en achter
-Race sinter remblokken
-CRC Race kuipen
-Stealt achtertandwiel (+2)
-Voortandwiel -1
-Tsubaki Sigma 'X' Ring ketting
-Snelgas
-Domino grips
-Subframe geminimaliseerd
-Stelplaten voor de voetsteunen
-Omgekeerd schakelen en kortere hevel voor kortere slag
-LSL Valblokken (org. kawa optie)
-Speedo healer
-Banden --> Altijd hoge segment michelin (Op het moment tijdelijk nog pilot supersport evo's)
Zoals ze er nu bij staat, nog niet helemaal af. Ze moet nog gespoten worden, nog een race accu krijgen en een GPS laptimer triger.
[afbeelding]
Zondag de eerste dag op zolder gepland staan, om te beginnen maar in minder snel (ben een 6r gewend als racer). Ben erg benieuwd.
(PS, voetsteun is voor vervoer. Gaat er netjes af op de baan)
(PPS, Als iemand nog een org. filter te leen heeft voor zondag, graag. Vertrouw er niets van met het inlaat geluid op zolder)