Raceteam op zoek naar monteur(s)

WRT

MF'er
6 jun 2014
76
0
Voor een ambitieus wegrace team in de buurt van Nieuwleusen en uitkomend met twee zeer gedreven coureurs op een Yamaha YZF-R6 in het NK Supercup 600 zijn wij op korte termijn op zoek naar één of twee gemotiveerde monteurs of iemand die kennis en ervaring op wil doen met vering, banden en/of data en samen met het team en beide rijders door wil groeien naar een hoger niveau.

Heb jij dit altijd al willen doen of ben je ervaren en toe aan een nieuwe uitdaging, neem dan voor meer informatie contact op met Stichting SPORT/Raceteam Oosterveen's olie via info@multibouwdalfsen.nl of stuur even een PB.

Bij voorkeur iemand uit de regio Zwolle-Hoogeveen-Assen. Dat is geen must maar wel handig wanneer er tussen de wedstrijden door gesleuteld moet worden.
 
Laatst bewerkt:
lol heb bij lange na niet de ervaring die je zoekt ...

dan maar een bescheiden kickje
 
Omdat het dan direct bij ons binnen komt en sneller kunnen schakelen!
 
Ja Jeroen, vlug doorschakelen anders kom je er niet, wij zien jou vrijdag. En wat is afstand als je iets kunt doen wat je leuk vindt, onze teammanager komt uit België en rijdt voor iedere wedstrijd/training op Assen 740km, maar ik geef toe dat het wel een heel eind is voor 1 of 2 dagen.
 
Klopt, ik zou het ook heel graag doen maar het is volgens mij niet praktisch als een enkele reis al 2,5 uur is! :N
 
Laatst bewerkt:
Kan de dame die zich onlangs via Harry van der Sleen heeft gemeld nogmaals reageren via info@multibouwdalfsen.nl. Helaas zijn de gegevens op Harry zijn mail gewist, vandaar!!

Alvast bedankt voor de moeite.
 
Terug
Bovenaan Onderaan