Racezijspan opstapdag

Hier nog iemand met een grote waffel die met de opstapdag mee mag doen _O-

Heel benieuwd hoe dat gaat, zo te lezen niet makkelijk dus.
Nu al zin in !
 
Als ik het op tijd zie zou ik hier zeker heen gaan! Wat ik zeg, vond het echt jammer dat het toen op IoM niet doorging.
Heb niet de ambitie erin verder te gaan (teveel lol op een solo motor) maar de ervaring wil ik wel een keer gedaan hebben.
Hier nog iemand met een grote waffel die met de opstapdag mee mag doen _O-

Heel benieuwd hoe dat gaat, zo te lezen niet makkelijk dus.
Nu al zin in !
Potver... niet op tijd gezien dus.

Maar veel plezier!
 
Ik ben er komende zaterdag weer bij.
Dit jaar als rijder gereden en nu kijken hoe het in het bakje is.
Hopelijk een beetje te doen na de sleutelbeen breuk van dit april
 
De opstapdag :

Eerst 2 rondjes in de F1 gewoon alleen zittend in de bak.
Daarna bocht naar rechts 2 rondjes, bocht naar links 2 rondjes. En allebei 2 rondjes.
Bij een F1 blijf je achter het wiel van het span, er is ook minder ruimte.
Ik zat behoorlijk met mijn benen mezelf in de weg, kon steunpunten moeilijk vinden.
Echt serieus moeilijk dit, en dan reden ze best langzaam naar mijn idee!
Een chicane is helemaal godsonmogelijk.

Daarna naar het klassieke spul gegaan, alleen al om het even onder te kwijlen 🤤.
Echt zo onwijs gaaf spul ! Helemaal gaaf dat er gewoon mee geraced wordt, ik vindt zuks er ook mooier uit zien als een perfect gerestaureerd exemplaar.

Hier ga je met een bocht naar links voor het wiel van het span. In de bak ook meer ruimte. Ligt mij beter.
Begon voor mijn gevoel ook best aardig te gaan. 1 coureur liet ook even voelen wat er gebeurt als het niet goed gaat, zo'n klassiek span kan dan best weinig hebben. Helaas moest ik werken, dus hield het voor mij na de ochtend ook op.
Ik dacht ook nog lang niet moe te zijn, achteraf bleek anders :+

Nu hopen op een vervolg bij de klassieke race demo's.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1665933927535.jpg
    FB_IMG_1665933927535.jpg
    265,8 KB · Weergaven: 24
De opstapdag :

Eerst 2 rondjes in de F1 gewoon alleen zittend in de bak.
Daarna bocht naar rechts 2 rondjes, bocht naar links 2 rondjes. En allebei 2 rondjes.
Bij een F1 blijf je achter het wiel van het span, er is ook minder ruimte.
Ik zat behoorlijk met mijn benen mezelf in de weg, kon steunpunten moeilijk vinden.
Echt serieus moeilijk dit, en dan reden ze best langzaam naar mijn idee!
Een chicane is helemaal godsonmogelijk.

Daarna naar het klassieke spul gegaan, alleen al om het even onder te kwijlen 🤤.
Echt zo onwijs gaaf spul ! Helemaal gaaf dat er gewoon mee geraced wordt, ik vindt zuks er ook mooier uit zien als een perfect gerestaureerd exemplaar.

Hier ga je met een bocht naar links voor het wiel van het span. In de bak ook meer ruimte. Ligt mij beter.
Begon voor mijn gevoel ook best aardig te gaan. 1 coureur liet ook even voelen wat er gebeurt als het niet goed gaat, zo'n klassiek span kan dan best weinig hebben. Helaas moest ik werken, dus hield het voor mij na de ochtend ook op.
Ik dacht ook nog lang niet moe te zijn, achteraf bleek anders :+

Nu hopen op een vervolg bij de klassieke race demo's.
Ben jij dat bij Marvin in de bak?
 
Dat ben ik ja, zijn naam weet ik niet.
Degene met de Norton waarvan je last had van zijn linkerbeen vondt ik een zeer prettig persoon. Hij gaf erg duidelijk aan wat wel of niet te doen. (Of ik was bloedirritant) en liet dus ook ervaren wat er gebeurt als het niet goed gaat.

Zit nog steeds na te genieten......
 
Dat ben ik ja, zijn naam weet ik niet.
Degene met de Norton waarvan je last had van zijn linkerbeen vondt ik een zeer prettig persoon. Hij gaf erg duidelijk aan wat wel of niet te doen. (Of ik was bloedirritant) en liet dus ook ervaren wat er gebeurt als het niet goed gaat.

Zit nog steeds na te genieten......
Met de Norton dat is Jan uit Kampen, hele geschikte vent.
 
Zo te zien is dit degene met last van zijn been, de ander vond ik ergonomisch prettiger.
Ik ben ook niet thuis in de oude merken, dus kan dat snel door elkaar halen.
Dacht dat dit een Norton is.
FB_IMG_1666033932193.jpg
 
De opstapdag :

Eerst 2 rondjes in de F1 gewoon alleen zittend in de bak.
Daarna bocht naar rechts 2 rondjes, bocht naar links 2 rondjes. En allebei 2 rondjes.
Bij een F1 blijf je achter het wiel van het span, er is ook minder ruimte.
Ik zat behoorlijk met mijn benen mezelf in de weg, kon steunpunten moeilijk vinden.
Echt serieus moeilijk dit, en dan reden ze best langzaam naar mijn idee!
Een chicane is helemaal godsonmogelijk.

Daarna naar het klassieke spul gegaan, alleen al om het even onder te kwijlen 🤤.
Echt zo onwijs gaaf spul ! Helemaal gaaf dat er gewoon mee geraced wordt, ik vindt zuks er ook mooier uit zien als een perfect gerestaureerd exemplaar.

Hier ga je met een bocht naar links voor het wiel van het span. In de bak ook meer ruimte. Ligt mij beter.
Begon voor mijn gevoel ook best aardig te gaan. 1 coureur liet ook even voelen wat er gebeurt als het niet goed gaat, zo'n klassiek span kan dan best weinig hebben. Helaas moest ik werken, dus hield het voor mij na de ochtend ook op.
Ik dacht ook nog lang niet moe te zijn, achteraf bleek anders :+

Nu hopen op een vervolg bij de klassieke race demo's.
Top dat je het zo leuk hebt ervaren.
Het wat een hele leuke dag en ik ga zeker voor de passagiers licentie, staat leuk naast de rijders licentie.
Zelf helaas geen foto's maar wel wat filmpjes gemaakt.


 
Hier dan een foto :+

Dat doe je al best goed !
Zo te zien moest jij ook aardig zoeken met je voeten ?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-10-21-17-28-34-34_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg
    Screenshot_2022-10-21-17-28-34-34_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg
    63,5 KB · Weergaven: 12
Hier dan een foto :+

Dat doe je al best goed !
Zo te zien moest jij ook aardig zoeken met je voeten ?
Ik had inderdaad geen idee waar de steuntjes zaten.
En dit was mijn eerste keer in het bakje, dus het was even zoeken.
Maar al met al ging het steeds beter in de bak en aan het einde van de dag nog ff in m'n oude DSRA span rondje gebakkenist
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan