Radiale rempomp 19X18

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
7.437
495
Noord-Holland
Te koop aangeboden radiale rempomp van het merk Adelin.
Maat 19x18. Kleur titanium.
Mooie upgrade als je nu nog een axiale rempomp hebt of een andere diameter zuiger wilt.

Ongeveer een half jaar oud, paar circuitdagen mee gereden. Zo goed als nieuw, getest en werkt dus prima. Geef meer gevoel dan een axiale pomp en hendel voelt veel harder aan.
Hendel is middels een schroef volledig verstelbaar.
Mag weg omdat ik een 19X20 pomp wil proberen.

Zit nog steeds gemonteerd op mijn 2003 ZX-6R en is nog steeds keurig op druk, dus is te testen op functioneren.
Let op; dit is geen imitatie brembo 19rcs van aliexpress. Dit is gewoon een op zichzelf staand merk.
De kwaliteit is zeer mooi en ik kreeg er van andere rijders complimenten over.
Inclusief reservoir en beugeltje. Zie foto.

Vraagprijs €40,-
Verzenden mogelijk

67270231_720535285072926_5096587950699839488_n.jpg


1575384484674.png

1575384550232.png
 
Is inderdaad een goed pompje hoewel ik de chinees alleen voor de koppelingskant heb gebruikt. Ik zou echter wel je prijs aanpassen, is duurder dan een nieuwe...
 
Nee joh, niet aanpassen, jouw exemplaar is getest he, en direct leverbaar ;) dat is wel wat waard
 
Nee joh, niet aanpassen, jouw exemplaar is getest he, en direct leverbaar ;) dat is wel wat waard
Klopt, die van mij is getest en goed bevonden, en direct leverbaar. Dus ook wel wat waard vandaar dat ik hem niet voor een bodemprijs aan heb geboden.
Maar ik wist niet dat ze al zo goedkoop zijn, ik heb er destijds geloof ik 60 euro voor betaald. En om hem nou voor minder dan 20,- weg te doen vind ik niet de moeite, dan leg ik hem net zo goed op de plank of zet ik hem ergens anders op (scooter :9).

Ben denk een mooi proefkonijn geweest voor anderen :)
 
Heb de link niet gepost om lullig te doen, dacht met grote zekerheid dat het over dezelfde rempomp ging.

Twijfel zelf zeer sterk om rempomp, klauw en remleiding (systeem dus) voor de voorkant te bestellen om op supermoto te zetten. Voor de prijs moet je het niet doen, tegenwoordig voor een 100 tal euro te vinden. Blijft echter wel basis veiligheid...

Fijn dat je er tevreden van bent.
 
Rempomp is verkocht, toch iemand die het feit dat hij getest, goed bevonden en direct beschikbaar was op waarde kon stellen.

Ik ga zelf met de 19RCS aan de gang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan