Meestal zitten de lamellen zo ver uit elkaar dat je er met een saté- of coctailprikker tussendoor kan om ze in ieder geval te richten. Daarna kan je met een stugge borstel de oxidatie zoveel mogelijk weghalen en met kachelzwart of hittebestandige matzwarte lak overspuiten tegen opnieuw oxideren.
Refco lamellenkammen | ECR-Nederland BVVandaag met mijn blade uit 2006 bezig.
Accu wordt slecht en even laadspanning en dynamo gemeten. Niks mis mee, wordt dus een nieuwe accu.
Omdat de kuip eraf ligt ook maar even schoonmaken daaronder.
Toen viel me op dat de radiatorlamellen geoxideerd zijn. Met een klein schroevendraaiertje
krab je ze zo weg, verpulvert als het ware. Op het oog ziet het er nog goed uit en hij loopt ook niet te warm.
Moet ik nu ook op zoek naar een andere radiateur of is er nog een tijdje mee te rijden ?
Bij de Action kost G12+ slechts 2,05 per liter.
G12+ is mengbaar met andere koelvloeistoffen, maar waarom zou je dat doen?is dat die mengbaar is met andere?
ik had hier of daar wat enge verhalen gelezen over klonteren of zo.
G12+ is mengbaar met andere koelvloeistoffen, maar waarom zou je dat doen?