RayZR

  • Onderwerp starter Anoniempje991
  • Startdatum
Leuk ding! Draait al een tijdje mee in India. Wordt daar ook gemaakt. Lekker goedkoop en simpel
8 hele peekaas en 10,3 Newtonmeters.
Kost in India rond de 950 á 1000 euro.
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding! Draait al een tijdje mee in India. Wordt daar ook gemaakt. Lekker goedkoop en simpel
8 hele peekaas en 10,3 Newtonmeters
Voor hier in de stad een goedkoop alternatief. Een electrische fiets is vaak al duurder.
 
Nog wat plaatjes voor de visueel ingestelden:
voor meer info klik HIERRR!
IMG_2150.png

IMG_2151.png

IMG_2152.png

IMG_2153.png

IMG_2154.png
 
Voor hier in de stad een goedkoop alternatief. Een elektrische fiets is vaak al duurder.
Op de Belgische site van Yamaha staat de RayZR te koop voor 2499€.
Goedkoper dan menige elektrische fiets en ongetwijfeld stukken degelijker gebouwd.
Mag er best zijn, maar ik vind die uitlaat veel te groot, niet in verhouding tot de rest van de scooter.
 
Op de Belgische site van Yamaha staat de RayZR te koop voor 2499€.
Goedkoper dan menige elektrische fiets en ongetwijfeld stukken degelijker gebouwd.
Mag er best zijn, maar ik vind die uitlaat veel te groot, niet in verhouding tot de rest van de scooter.
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat de kwaliteit vergelijkbaar is met de grote Yamaha's.
Maar vast wel duurzamer dan een E-bike. :Y
(Mijn R3 2023 heeft al overal roest vanaf levering, alle holle ruimten van het subframe, stuurhelft, onder het balhoofd, subframe in de cockpit)
 
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat de kwaliteit vergelijkbaar is met de grote Yamaha's.
Maar vast wel duurzamer dan een E-bike. :Y
(Mijn R3 2023 heeft al overal roest vanaf levering, alle holle ruimten van het subframe, stuurhelft, onder het balhoofd, subframe in de cockpit)
Meen je dat nou? Is het exemplarisch of hebben alle R3‘s er last van?
 
Meen je dat nou? Is het exemplarisch of hebben alle R3‘s er last van?
Dat moet wel, want het betreft verschillende onderdelen.
Ik had nog nooit een R3 gezien voor mijn bestelling.
Niet elke dealer heeft die staan.
Maar als het ergens de komende weken droog is waag ik er een ritje aan.
Even checken of de rijhoogte van mijn Hyperpro setup wel overeenkomt, die lijkt me wat laag.
Dan zal ik er even een zaklamp onder houden. :+
(Maar een stuurhelft checken zonder demontage gaat natuurlijk niet, de mijne brak en toen was de roest gelijk zichtbaar, het subframe was me al opgevallen, de onderste kroonplaat zag ik vorige week)
 
Een stuurhelft die breekt? Roest overal en het ding is nieuw?
Dat lijkt me geen aanrader.
Ik ging onderuit einde Tarzan bocht.
Dus de stuurhelft die brak was mijn schuld.
Maar gelijk roest zichtbaar. :?
Er komen nu eigen aluminium stuurhelften op.
Die kunnen niet roesten. Schijnt. ;)
 
De Tarzanbocht? Was je aan het racen op het circuit van Zandvoort?
Racen niet, maar wel volgens de algemene opinie behoorlijk snelle rondjes aan het rijden (niet zo bijzonder voor mij).
De enige A2 motor op de baan in de snelle groep. :)
 
Zijn er al MF's die rayZR rijden? Ik ben erg benieuwd naar hun ervaringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan