Red Bull PLane Race Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

blauwitje

MF veteraan
10 mei 2004
3.063
0
regio rotterdam
Zondag 12juni is het zo ver.

Voor de eerste keer wordt er in nederland een plane race gehouden in rotterdam

Voor degene die dit niet willen missen moeten zich om 14:00 bij de erasmusbrug verzamelen.
Degene die met de motor gaan hebben het voordeel die overal kwijt te kunnen. _O-

RedBull_Air_Race.jpg


voor verdere info

Red Bull Air Race *O*
 
Ja ik zag het op TV rijnmond.
Schijnt een jaarlijks iets te worden als alles bevalt.

Ik ga zeker even kijken...
 
vandaag via de waalhaven naar de stad geeden en langs diverse borden gekomen met de tekst
Zondag 12-06 afgesloten :alleen toegang voor bewoners met toegangs pas
Denk dus dat het beste is om openbaar vervoer te nemen
 
Zondag 12juni is het zo ver.

Voor de eerste keer wordt er in nederland een plane race gehouden in rotterdam

Voor degene die dit niet willen missen moeten zich om 14:00 bij de erasmusbrug verzamelen.
Degene die met de motor gaan hebben het voordeel die overal kwijt te kunnen. _O-

(Afbeelding)

voor verdere info

Red Bull Air Race *O*

We'll be there óf is thAIR beter op z'n plaats.
*O*
 
ik ga zeker effe kijken en is het de bedoeling dat ze ook onder de erasmus brug door gaan vliegen? volgens mij had ik dat gehoord
 
Ja klopt.
Daarom is de erasmus ook afgesloten dan.
De mensen die er in de buurt wonen worden er ook niet zo blij van. Bang voor ongelukken, bang voor een vliegtuig in de geranuims op het balkon.
Moeilijke mensen allemaal... :X
 
Ik kan niet wachten ;) Wel op tijd er zijn denk ik en een goede plek zoeken...
 
Ja klopt.
Daarom is de erasmus ook afgesloten dan.
De mensen die er in de buurt wonen worden er ook niet zo blij van. Bang voor ongelukken, bang voor een vliegtuig in de geranuims op het balkon.
Moeilijke mensen allemaal... :X
Hebben ze nog niet geklaagd over geluidsoverlast? B|
 
Ja klopt.
Daarom is de erasmus ook afgesloten dan.
De mensen die er in de buurt wonen worden er ook niet zo blij van. Bang voor ongelukken, bang voor een vliegtuig in de geranuims op het balkon.
Moeilijke mensen allemaal... :X

kan ze geen ongelijk geven ;)
Vrachtwagens met gevaarlijke stoffen worden geweerd, vliegvelden liggen kilometers buiten de steden maar dan wel in een van de drukste steden van nederland vlak boven de grond gaan lopen stunten met vliegtuigen :?

Nou ja, wel spectaculair natuurlijk *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ja klopt.
Daarom is de erasmus ook afgesloten dan.
De mensen die er in de buurt wonen worden er ook niet zo blij van. Bang voor ongelukken, bang voor een vliegtuig in de geranuims op het balkon.
Moeilijke mensen allemaal... :X
:( en dan denk je na 16 uur alles overleeft te hebben... loop je naar het station... krijg je een betonnen plaat op je kop bij het hilton :+
 
* Grijnst breeduit *

Met een beetje geluk sta ik, compleet met camera, vanaf een 30e verdieping vlak aan de Maas en de Erasmus te kijken. })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan