Regio Haarlem - Deel 203: De Baco-lul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen Dempertje opgehaald voor de scoot

full
 
Vandaag de racer opgehaald bij Hoegee..

Het blok en de versnellingsbak zijn allebei goed en draaien als een zonnetje, hij schakelt ook goed zolang je de quickshifter niet gebruikt. Zodra je die gebruikt en dus het gas open houdt bij het schakelen gaat het soms mis. -O-
Omdat het maar heel soms niet goed gaat zal het niet aan de timing van de quickshifter liggen omdat hij meestal wèl goed schakelt, het is dus of de quickshiftersensor die niet goed werkt, of de rapidbike waar de quickshifter op is aangeschakeld....

Mijn versnellingspook heeft ook heel erg veel speling, die hoek stukjes die op de schakelstang en de schakelpook zitten bewegen veels te veel, ik ga eerst dit is vervangen. :Y

Iemand die toevallig nog het hele schakelpook en stang gedeelte heeft liggen van een K6? Het gaat dus om de hele pook en schakelstang e.d.. Of weet iemand een adres waar ik zoiets kan aanschaffen? (Het liefst 2e hands, want die originele spullen zijn meestal redelijk duur nieuw).
Dit helemaal dus:

full
 
Das naadje Edward :Y

Maar er zal vast een schakelstang enz enz 2ehands op ebay ofzo te vinden zijn
 
goeienaaf haarlem!

na een on bewogen dagje...allereerst: sorry dion dat ik niet heb teruggebeld...is er niet van gekomen.

wie?...heeft er morgen zin in een ritje?...

zat te denken...beetje fort route, dan van markerdijk of zow richting harderwijk?...of zow?..
koffie hier appeltaart daar, visje tussendoor?...
 
goeienaaf haarlem!

na een on bewogen dagje...allereerst: sorry dion dat ik niet heb teruggebeld...is er niet van gekomen.

wie?...heeft er morgen zin in een ritje?...

zat te denken...beetje fort route, dan van markerdijk of zow richting harderwijk?...of zow?..
koffie hier appeltaart daar, visje tussendoor?...
moet werken morgen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan