Regio Haarlem Deel 91: McFlurry, the power of Dreams

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Iwan, aan welke motor zijn jullie aan het sleutelen? Oh en liggen mijn handschoenen nog bij jou?

tijd om richting mac hoofddorp te gaan dan.
of is er nog een mac in haarlem noof?
ik weet niet hoe jij nu zit met je arm
MacD @ Centrum/Verwulft + MacD @ Grote Markt, maar die zullen ook wel al om 22:00 dicht zijn. Ik kan nog niet achterop (kan mn rechterpols nog niet bewegen enzo).
 
avond :W :z

zo vanavond nog ff rondje gekanld over ursem en schermerdijkjes en nog een stuk westfriesche omringdijk

kom ik thuis ziet mijn achterband er zo uit O-)

SV101221.jpg


8000km is bandje op dus
 
Laatst bewerkt:
@ Iwan, aan welke motor zijn jullie aan het sleutelen? Oh en liggen mijn handschoenen nog bij jou?MacD @ Centrum/Verwulft + MacD @ Grote Markt, maar die zullen ook wel al om 22:00 dicht zijn. Ik kan nog niet achterop (kan mn rechterpols nog niet bewegen enzo).

slappuh :+
even kijken bij de mac's op schiphol heb de hoofddorp nu wel gezien.
even stewardessen spotten :W
 
@ Iwan, aan welke motor zijn jullie aan het sleutelen? Oh en liggen mijn handschoenen nog bij jou?MacD @ Centrum/Verwulft + MacD @ Grote Markt, maar die zullen ook wel al om 22:00 dicht zijn. Ik kan nog niet achterop (kan mn rechterpols nog niet bewegen enzo).
Aan de racer!!!

je helm en handschoenen liggen hier!!
 
ja maar zonder foto toestel ;)
Wat een LuL :+


Trouwens, ik zou graag mijn bike morgen avond bij je neerzetten :Y Maakt niet uit als je moet werken dan zet ik em gewoon voor de deur en doe ik de sleutels in je brievenbus ofzo. En dan zet ik em woensdag avond op de aanhanger van roy en dan rij ik em donderdag ochtend naar HK *O*
 
avond :W :z

zo vanavond nog ff rondje gekanld over ursem en schermerdijkjes en nog een stuk westfriesche omringdijk

kom ik thuis ziet mijn achterband er zo uit O-)

[afbeelding]

8000km is bandje op dus

Dat bandje kan nog heel lang mee hoor Fritzzzz, zit nog genoeg profiel aan de zijkanten :')


Gewoon een bochtige route kiezen i.p.v. de snelweg :')
 
Deze maar alvast, er moet duidelijk meer bier in nog!

Regio Haarlem - Deel 92: Nasty sh*t ouwe!
Regio Haarlem - Deel 92: Verjaardag @ Lollystad
Regio Haarlem - Deel 92: Inglorious MFH, de gezelligste Bastards!
Regio Haarlem - Deel 92: 8 Delen te gaan, en MFH heeft nog geen idee waar ze bij deel 100 gaan staan...
Regio Haarlem - Deel 92: De CBR verdwijnt, waar een bochtje verschijnt!
Regio Haarlem - Deel 92: Kneedownen doen we zelfs op de bank achter de Playstation
Regio Haarlem - Deel 92: Pas op, hier wokt de hond!
Regio Haarlem - Deel 92: Pas op, ik wok voor de baas!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan