Regio-Haarlem Deel86: MFH heeft eigen kroeg; Koetshuis!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shiva,

Heb je wel vooronderzoek gedaan naar die dingen?

Ik zat zo ff in 't TLR topic te kijken, en ik lees alweer dingen over gesneuvelde blokken bij 40k :X
Ik hoop dat je meer geluk heb dit keer :Y
Ja er zijn wel een aantal TL's die problemen geven, dat is zo :/
 
Shiva,

Heb je wel vooronderzoek gedaan naar die dingen?

Ik zat zo ff in 't TLR topic te kijken, en ik lees alweer dingen over gesneuvelde blokken bij 40k :X
Ik hoop dat je meer geluk heb dit keer :Y
Voor zover ik weet zijn juist de blokken van TLR-en beresterk en betrouwbaar. Zijn zelfs "geleend" door Cagiva. Die dingen zijn wel ok.

Maar goede vraag..... Shiva... heb je je huiswerk gedaan? O-)
 
Voor zover ik weet zijn juist de blokken van TLR-en beresterk en betrouwbaar. Zijn zelfs "geleend" door Cagiva. Die dingen zijn wel ok.

Maar goede vraag..... Shiva... heb je je huiswerk gedaan? O-)

Ik heb geen idee hoor :9 maar ik opende het TLR topic, en las: Dit is al m'n 2e blok dat kapot gaat in 40k :')

Dus er ging meteen een alarm af :9
 
Ikke zeggie of dr nog iemand gaat :] :] :] :] gheghe maar niemand gaht dus 1st maar ff rustigh eten :+

:9

Persoonlijk vind ik 't nu al veel te heet om in een auto te zitten.. stond net voor 't stoplicht, en ik was blij dat ik geen lere pak aan had.

Zal voor mij wel een avondritje of anders geen ritje worden..
 
Ikke zeggie of dr nog iemand gaat :] :] :] :] gheghe maar niemand gaht dus 1st maar ff rustigh eten :+
groene shizzle uit je ondertitel? :+
foshizzlemynizzle-7554.jpg
 
Laatst bewerkt:
best warm bij de aker.. Ik zet alleen me motor neer om een peuk te roken.. Rijd er meteen popo langs.... Alsof je nu kunt rijden hier.. Veel te druk
 
best warm bij de aker.. Ik zet alleen me motor neer om een peuk te roken.. Rijd er meteen popo langs.... Alsof je nu kunt rijden hier.. Veel te druk

Laatst met Jeroen ook, Politie in undercover modus..

En een andere jongen met wie we waren maar de hele tijd blijven roepen: Waar is jeroen nou heen? waarom komt ie niet terug?

Ik: uhh dat is politie, achter je

Hij: Nee toch, dat is toch gewoon een oud omatje :') :P

Maar idd was een grijsharige politieagent die tijdens het nuttigen van z'n broodje en het lezen van de krant ons in de gaten zat te houden.

Multitasken heet dat geloof ik _O-
 
dapf....................ga naar de drogist en haal mega condooms (mijn maat) en trek die over je laptop heen, kun je hem zo meenemen naar het strand ;) zonder dat er zaand in komt

tickets zijn geregeld dochterlief komt vanaaf thuis in ...brussel dus moet even stukje sturen om haar op te halen.

vanmiddag maar even op de motor uitstressen als alles helemaal geregeld is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan