Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das een mooie Shiver! :9~

En nu jij nog Rovo85 O-)

Kijk, een foto van hem via msn gekregen:

LagevandeWeg201361.JPG


Hmmm ik zie nu dat ik net te laat was met de foto te nemen, maar die fiets gaat ook zo snel :+
 
Laatst bewerkt:
Volvo nog niet voor de deur helaas.. B|
Een onderdeel van de rechter buitenspiegel was nog niet binnen.
Weer een week uitgesteld dus. Enfin ik heb liever dat ze alles tip top in orde maken, dan dat ze dingen dan maar achterwege laten.
Jammer, maar idd beter dat ze hem netjes afleveren.
Klein masseltje is dat je je anders alleen maar opgewonden had omdat je zelf nog niet mag sturen ;)

Weet je al wanneer je die test krijgt?
 
Ik krijg eerst een proefles. Dat zal over 2 weken op z'n vroegst zijn.
Het kan zijn dat ik dan niet eens meer een test hoef te doen. Dan krijg ik een brief van de gemeente of ik afstand wil doen van m'n schakelrijbewijs. Dat doe ik dan en dan kan ik een nieuw rijbewijs gaan afhalen bij de gemeente.

Waarschijnlijk moet ik wel een test doen, omdat ik medicijnen slik die de rijvaardigheid kunnen beïnvloeden en ik naast de amputatie ook nog met een arm zit die niet 100% is.
Maar goed, we gaan wel zien hoe het allemaal loopt.

Tis in elk geval voor Christa al erg handig dat ze de rolstoel niet zo moeilijk meer in die clio hoeft te proppen en er weer uithalen. Dat zal met de V70 toch wel een stuk makkelijker gaan hoop ik.
 
Ik krijg eerst een proefles. Dat zal over 2 weken op z'n vroegst zijn.
Het kan zijn dat ik dan niet eens meer een test hoef te doen. Dan krijg ik een brief van de gemeente of ik afstand wil doen van m'n schakelrijbewijs. Dat doe ik dan en dan kan ik een nieuw rijbewijs gaan afhalen bij de gemeente.

Waarschijnlijk moet ik wel een test doen, omdat ik medicijnen slik die de rijvaardigheid kunnen beïnvloeden en ik naast de amputatie ook nog met een arm zit die niet 100% is.
Maar goed, we gaan wel zien hoe het allemaal loopt.

Tis in elk geval voor Christa al erg handig dat ze de rolstoel niet zo moeilijk meer in die clio hoeft te proppen en er weer uithalen. Dat zal met de V70 toch wel een stuk makkelijker gaan hoop ik.
Je laat je graag bedienen he ;)

Hoest met bezoek sávonds?
 
Omdat ik denk dat Xtra aan dit dacht.

Wat is er nou moeilijk aan het plaatsen van die foto van die geile 1098?

Omdat ik nog niet thuis ben geweest? :?

Haha, ik herinner me nog fotootjes van "je vriendin" :+


Bleken verschillende dames te zijn toen, die je ook al snel weer weghaalde :')



Meer bedoelde ik er niet mee :N

Dat was niet zo, want heb je de foto's zelfs nog op msn gestuurd! Maar goed denk wat je denken wil :W
 
Je laat je graag bedienen he ;)

Hoest met bezoek sávonds?
Soms is het wel handig ja O-)

Ik doe gewoon weer bezoek ontvangen 's avonds, alleen niet op woensdag en vrijdag.
Aanstaande donderdag ook niet, want dan heb ik al wat. Zelfs als revalidant kun je het druk hebben :)
 
Volvo nog niet voor de deur helaas.. B|
Een onderdeel van de rechter buitenspiegel was nog niet binnen.
Weer een week uitgesteld dus. Enfin ik heb liever dat ze alles tip top in orde maken, dan dat ze dingen dan maar achterwege laten.
Dat is ook mijn instelling :Y En Volvo T5 is het wachten wel waard *D
 
Laatst bewerkt:
avond allemaal :W

nou roy,iedereen zit al dagen om je foto's te zeuren,ik word nu toch ook wel heel erg nieuwsgierig :Y :Y :Y
 
Hij is zeker het wachten waard! :Y

Als ik 'm heb, moet ik 'm maar eens in Duitsland uittesten })
Es kijken hoe hard Christa durft te rijden.. :+
En niet schrikken voor de snelle beweging van de benzinemeter. Dat was zo met Ford Focus ST (ook T-5 Volvoblok van 225 pk)
 
avond allemaal :W

nou roy,iedereen zit al dagen om je foto's te zeuren,ik word nu toch ook wel heel erg nieuwsgierig :Y :Y :Y

als iedereen goed leest dan zeuren ze niet meer!

voor de laatste keer, ik ben niet thuis geweest!!!! zit constant bij me vriendin!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan