Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een grapje inderdaad, maar het kan geen kwaad om het toch even te checken.. :Y
Better safe than sorry zeg ik maar ;)

Nah, het geld voor het ALLER eerste rbw wat je krijgt... dit is een aanpassing dus valt er buiten :)
 
@Gids:
Voor zover ik weet krijg je geen puntenrijbewijs, kreeg ik ook niet toen mijn A erbij kwam... Maar even checken kan zeker geen kwaad nee.. zou dat wel doen NA je examen / les gebeuren, anders wegen ze je vraag of je nu veilig kan vlammen misschien mee in de beslissing :)

@Loes & Muts:
Ook van mij en Renee nog een late van harte... En geen smoesjes, geen feestje prima, maar wanneer kan ik taart komen eten? :+

@Xtra:
Wat heb je voor gps?

@All:
Iemand die deze week begin van de avond nog een blokje om wil?
Ik wil eventueel wel voorop rijden, als jij een garmin compatible route inlevert :)

@All2:
Wie gaan er eigenlijk met VCZ mee naar de Eifel dit jaar? Is daar al een lijstje van? Misschien leuk voor in de OP. Ik ga met Pinksteren & Hemelvaart.
 
Goeiemiddag, allemaal! :W

OP = GOED, nix meer aan doen :N

Waarom niet? Zo mooi als jouw OP wordt het toch niet! :+

Als MFU de OP opgeleukt wil hebben, dan kan dat. En als men weet wat men wil, dan wil ik er best tijd in steken. :Y

@All:
Iemand die deze week begin van de avond nog een blokje om wil?
Ik wil eventueel wel voorop rijden, als jij een garmin compatible route inlevert :)

Ja hoor! Zou mijn eerste avondritje dit jaar worden. :) Maar vrijdagavond heb ik al andere plannen.
 
Laatst bewerkt:
Goeiemiddag, allemaal! :WWaarom niet? Zo mooi als jouw OP wordt het toch niet! :+

Als MFU de OP opgeleukt wil hebben, dan kan dat. En als men weet wat men wil, dan wil ik er best tijd in steken. :Y
Goeie he? *D



Wordt nix geregeld, dus hoeft ook nix in de OP :) Simpel man :Y











@ Elsje: Ik kan niet :N
 
@Gids:
Voor zover ik weet krijg je geen puntenrijbewijs, kreeg ik ook niet toen mijn A erbij kwam... Maar even checken kan zeker geen kwaad nee.. zou dat wel doen NA je examen / les gebeuren, anders wegen ze je vraag of je nu veilig kan vlammen misschien mee in de beslissing :)

@Loes & Muts:
Ook van mij en Renee nog een late van harte... En geen smoesjes, geen feestje prima, maar wanneer kan ik taart komen eten? :+

@Xtra:
Wat heb je voor gps?

@All:
Iemand die deze week begin van de avond nog een blokje om wil?
Ik wil eventueel wel voorop rijden, als jij een garmin compatible route inlevert :)

@All2:
Wie gaan er eigenlijk met VCZ mee naar de Eifel dit jaar? Is daar al een lijstje van? Misschien leuk voor in de OP. Ik ga met Pinksteren & Hemelvaart.
Me :Y
 
Yes weer een nieuw RECORD van hoevelaken naar zeist over de A28 door die kl@t# file scheuren minder dan een kwartier...

Sommige auto's laten je er niet tussendoor vaak buitenlandse auto's dan gewoon tandje terug en veel gas hoe minder tijd je nodig hebt er tussen door te piepen minder risico dat je verpletterd wordt .. :]

Ik zag nog wel andere 2wielers die rustig met de file meedoen :?
 
Yes weer een nieuw RECORD van hoevelaken naar zeist over de A28 door die kl@t# file scheuren minder dan een kwartier...

Sommige auto's laten je er niet tussendoor vaak buitenlandse auto's dan gewoon tandje terug en veel gas hoe minder tijd je nodig hebt er tussen door te piepen minder risico dat je verpletterd wordt .. :]

Ik zag nog wel andere 2wielers die rustig met de file meedoen :?

Je laatste zin...

Snap ik dat ze rustig aan doen.
Zijn sinds vorige week camera's in gebruik genomen.
Staan in de middenberm :Y
Deze houden sinds kort het gedrag van motorrijders in de file in de gaten :X
Dit omdat er heel veel klachten van automobilisten zijn gekomen.
Er zou te hard en te asociaal tussen de auto's door worden gereden.

Bron: Rijkswaterstaat
 
Je laatste zin...

Snap ik dat ze rustig aan doen.
Zijn sinds vorige week camera's in gebruik genomen.
Staan in de middenberm :Y
Deze houden sinds kort het gedrag van motorrijders in de file in de gaten :X
Dit omdat er heel veel klachten van automobilisten zijn gekomen.
Er zou te hard en te asociaal tussen de auto's door worden gereden.

Bron: Rijkswaterstaat


Ow .. uhm... oops? |( .... maar hoezo klachten.... het zijn de auto's die de files veroorzaken en wij zijn daar de dupe van... vind je gek dat je met wraak gevoelens door die zooi jakkerd... hmmm misschien toch maar een keer binnendoor weggetje zoeken...

Bedankt voor de info trouwens... dan ga ik mij wel weer in de rij aansluiten in mijn koekblik
 
'k Was op 't web al aan het zoeken. :) 'k Wilde toch wel weten waar ze nog meer zouden staan. O-)
 
Goeie he? *D



Wordt nix geregeld, dus hoeft ook nix in de OP :) Simpel man :Y

@ Elsje: Ik kan niet :N

Hoe kun da? Hoeft niet percé vanaf 15u hé. Of heb je zondag bezoek? ;)

Anderen die wel kunnen?
MF Open BQ op 3mei?
 
Laatst bewerkt:
Hoe kun da? Hoeft niet percé vanaf 15u hé. Of heb je zondag bezoek? ;)

Anderen die wel kunnen?
MF Open BQ op 3mei?
Zondag aan mijn kleine meiske besteden en de R1 klaar maken voor maandag 5 mei, Zandvoort.
 
@ Lemn8 Tis een geintje :+


Ow ik dacht al... want het grappige is ze hebben inderdaad op bepaalde plekken camara's op hoge palen gezet met een kast er naast ik zag hem bij leusden als je van de a28 afkomt in de uitvoegstrook daarom vond ik jou verhaal zo toepasselijk.

Maar ja kan ik weer vrolijk blijven knallen.... (had mijn hart wel in mijn keel toen ik je reactie las man |( )
 
morguh? tis een beetje stil hiero....

Maar moet even wat kwijt. Vandaag ben ik pas om 10:00 richting werk gegaan en het zonnetje scheen dus ikke in een rare bui gaan slingeren op de weg om de banden op te warmen en de rotzooi eraf te rijden in een ver onder gemiddeld tempo.

Wachten tot het licht op groen is op "de dreef" normaal trek ik hem dan los maar om een 1 of andere reden nu niet. Een eindje verder zag ik een man in een strakke legging of zoiets langs de kant van de weg staan, een eindje verder zag ik tegenover hem aan de andere kant van de weg nog zo'n knieperd staan.

Lasertje dus... maar ja ik reed gewoon heel rustig verder al slingerend.

Nu vraag ik mij dus af voor slingeren met de motor om je poep van de banden af te rijden daarvoor kunnen ze je toch geen bon geven ofwel?
 
Morgen. :W

Denk niet dat zo'n drollevanger in de berm jou een bon daarvoor kan schrijven, tenzij jij zo slingerde dat ze een wagen roepen voor een alcohol controle. :')

Maar het trekt wel aandacht en dan moet je je zeker aan de snelheid houden. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan