Regio Zeist/De Bilt/Utrechtse Heuvelrug/Soest/Woudenberg

Ik kan. Waar verzamelen? En waar rijden we heen? Als ik alleen ga toeren, rijd ik meestal richting Spakenburg voor een visje. Maar er zijn vast veel originelere bestemmingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou evt maandagmiddag ook wel kunnen..vanaf 1330 ofzo
vooralsnog voor zondag maar 1400 uur bij de parkeerplaats t.o.paleis soestdijk aanhouden?
wie is erbij?
-PeteH
-?
 
Ik kan zondag eigenlijk alleen aan het einde van de ochtend ivm een verjaardag 's middags.
 
verplaatsen naar 11 uur dan zondag? komt mij ook wel iets beter uit.
onder voorbehoud van een beetje goed weer.
 
Ja prima wat mij betreft. Ik geloof dat het juist in de middag ook zou gaan regenen.
 
Even een foto van m'n motor geupload. Dan ben ik makkelijker te herkennen zondag (en daarna). ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Kijk, al een stuk meer kleur dan die van mij! Zie profiel. Zal wel lukken zondag. Wie zijn er nog meer bij?
Vertrek dus 11 uur bij parkeerplaatsje tegenover Soestdijk voor uurtje of 2 a 3..
 
Precies! Had al iets in gedachten via Bunschoten-Nijkerk-terschuur bijvoorbeeld, maar we kunnen natuurlijk morgen even kijken... Ga ik alvast even tanken nu. :-) Tot morgen!
 
Ik zie het nog net op tijd. Ik vind het goed om 12:00 uur maar dan kan ik maar kort rijden, moet begin vd middag thuis zijn.
 
Lol. Ik blijf in ieder geval thuis want dit is geen weer om te rijden helaas. Ik hoop dat Wollie77 het ook nog op tijd ziet en niet dadelijk in de regen staat te wachten.
 
Die heeft het gezien...helaas beter om te cancelen idd.. Verplaatsen: As woensdag of do dag avond zou kunnen vanaf 20 uur even bijv. Anders za dag?
 
Komend weekend ben ik zelf weg (uiteraard kunnen jullie dan wel gaan rijden), maar s avonds kan ik wel. :)
 
Toch maar even weggeweest net... Was wel lekker, maar nat op de weg.
Zullen we het op woensdagavond houden? Was even vergeten dat we volgend weekend weg zijn..
 
Ik ben 24, bijna afgestudeerd, en woon hartje Utrecht. Maar aangezien daar geen plek is voor een motor staat deze in de garage bij mijn ouders in Bilthoven. Rijd al 6 jaar motor, mijn eerste motor was een 600rr.

Ondertussen rijd ik een Moto Morini Corsaro 1200 :]
<----deze schoonheid
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan