Welja joh, dat doen ze bij 'de motorzaak' gewoon effe.
Geloof je het zelf? Denk je niet dat het iets gecompliceerder ligt, een remleiding persen?
Ik heb er al een paar meer gepost inmiddels. Ga daar maar ook even bijdehand doen dan?
Het probleem is bijna altijd dat er allemaal zo makkelijk over word gedaan. 'Ach joh, gewoon effe een nieuwe persen, who cares?'
Zo werkt dat tegenwoordig niet meer. Er zal met deugdelijke materialen gewerkt moeten worden, en al helemaal niet meer met oude T- splits of oude fittingen waar een nieuwe slang 'effe' aan word geknepen.
Maar goed, ik lul blijkbaar weer eens uit m'n nek, doe ik wel vaker, dus je hebt bij deze helemaal gelijk knul.
Blijf je wel voor me rijden mochten we elkaar ooit tegenkomen? Mijn HEL remleidingen zijn in ieder geval wel dik in orde en niet in elkaar gebeunt door 'een motorzaak' met oude fittingen.
vaak gebruik ik er ook nog drugs bij.
zo zijn ze ook op het idee gekomen om remleidingen en de banjo's in verschillende kleuren te leveren
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is toch hetero?en je krijgt nog wat lekkers ook.
nooit gevraagd.Hij is toch hetero?
Aan je remmen kloten en bier drinken? Ik zou hierin toch een strikt gescheiden volgorde aanhouden, anders kon het weleens je laatste rondje zijn.
Goed verhaal, lekker kort, maar ik zie (waarschijnlijk door jouw biertje) de relevantie met de betreffende Yamaha niet. Kan jij dat als werkplaatsman even uitleggen aan de amateurs hier?Altijd leuk om even te lezen na zo een dagje in de werkplaats met allemaal zelf verklaarde specialisten over de vloer
BMW heeft juist dit soort voor remleidingen naar gelange ouderdom (r1100,1150) nogal eens stuk omdat het t-stuk rechts op de poot zit ipv het midden(onder het balhoofd) en daarmee een heel mooi knikpunt creëert in de leiding. Intergraal ABS pompen daarin tegen gaan meerendeel stuk omdat de remvloeistof niet tijdig vervangen wordt en daarmee het probleem ontstaat dat de zuigers in de pomp vast gaan zitten. Wordt er genoeg met de motor gereden en de vloeistof tijdig vervangen dan blijven ze gewoon heel.
Zo nu alle remleiding problematiek en onwaarheden de wereld weer uit zijn geholpen is het tijd voor dat biertje. Fijn weekend!
Goed verhaal, lekker kort, maar ik zie (waarschijnlijk door jouw biertje) de relevantie met de betreffende Yamaha niet. Kan jij dat als werkplaatsman even uitleggen aan de amateurs hier?
Altijd leuk om even te lezen na zo een dagje in de werkplaats met allemaal zelf verklaarde specialisten over de vloer
BMW heeft juist dit soort voor remleidingen naar gelange ouderdom (r1100,1150) nogal eens stuk omdat het t-stuk rechts op de poot zit ipv het midden(onder het balhoofd) en daarmee een heel mooi knikpunt creëert in de leiding. Intergraal ABS pompen daarin tegen gaan meerendeel stuk omdat de remvloeistof niet tijdig vervangen wordt en daarmee het probleem ontstaat dat de zuigers in de pomp vast gaan zitten. Wordt er genoeg met de motor gereden en de vloeistof tijdig vervangen dan blijven ze gewoon heel.
Zo nu alle remleiding problematiek en onwaarheden de wereld weer uit zijn geholpen is het tijd voor dat biertje. Fijn weekend!