Remzuiger met gat?

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.452
232
Assen
Ik krijg nu net foto's toe gestuurd van een achterremklauw + adapterplaat iets en ik zie op 1 van de foto's (die van de achter kant genomen)
dat de zuiger een raar gat vertoond, nu weet ik dat sommige zuigers hol zijn...
kan iemand mij hier meer over vertellen..

full


// of zit er gewoon een plakkertje over die doorgesleten is ofzo :?

plaatje werd toch wat klein zo




 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het een afdekplaatje is wat doorgesleten is. Ik heb wel eens klauwen gezien waar zo'n soort van plaatje tussen de zuiger en het blokje komt, vanwege het trillen ofzo. en die kan doorgeroest / versleten zijn.
 
volgens mij heb ik hier de zelfde liggen. Zonder gat in zuiger overigens:
full

heb deze begin dit jaar fout gekocht op ebay. Dus ik moet er vanaf mocht je er naar op zoek zijn.

grt tijs
 
oh, en zuiger is inderdaad hol, er zit een soort 'gips' achtig iets in, ik denk dat het iets te maken heeft met de warmte van de blokjes, piepgeluided voorkomen of rakend oppervlaktevergroting (voor temp afvoer). Het zit in iedergeval vaker in de zuigers van remklauwen.
 
Ja tis vrij duidelijk de zelfde als die van jou.. en die zuiger is gewoon hard ?
vreemd dat er dan zo in eens een gat in zit..
wat moet het setje van jou kosten dan..
 
oh oke..

je hebt er geen pomp +leidingen bij trouwens ?
 
pomp wel denk ik. leiding niet van staal, alleen een rubbere. Ik heb er geen blokjes voor. (waren +- 22 euro voor mijne (ik heb wel de zelfde klauw))

Er is wel iets aan de plaat geschuurd volgens mij (zie foto) waar hij om de as zit. Dus als je intresse hebt moet je even de (benodigde) dikte opmeten bij jou, dan kan ik dat bij deze ook even doen.

Ik heb er op ebay 43,nogwat voor betaald meen ik. zonder pomp en leidingen. als ik dat er weer terug uit heb ben ik tevreden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan