• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Reparatie Clover jas

__MeNTaL__

MF veteraan
Lid geworden
9 jul 2006
Waarderingsscore
3
Omdat ik inmiddels al ruim anderhalve maand zit te wachten tot mijn Clover motorjas eindelijk terug is uit Italie en hier ondertussen behoorlijk schijtziek van aan het worden ben B| vroeg ik me af of anderen hier ervaring met iets dergelijks hebben.

Zijn die Italianen nou echt zo langzaam met kledingreparatie of ligt dit gewoon aan de afhandeling van de zaak waar ik de jas gekocht heb?

:(

Hm.... goeie vraag. Ik weet wel dat onderdelen uit Italië ook nogal lang onderweg zijn. Misschien zijn ze niet van de vlotte.....

Ik zou in ieder geval de winkel eens aan het jasje trekken.

Tenzij ze me lopen te fucken zijn ze er al een aantal keer achteraan gegaan.
Ben er al een keer of 3 op de fiets langs geweest (best een kolereeind), bel ze iedere week wel een keer en ook via de mail zit ik ze flink achter de vodden.

Italianen... snelle motoren maken kunnen ze wel, maar snelle reparaties uitvoeren ho maar :(

Wen er maar vast aan, Italianen hebben siesta, daarvoor én daarna werken ze ook traag!
Je winkel kun je mailen tot je een ons weegt, en daar kun je ook wel boos op worden, maar daar ligt 't probleem niet :N ze vangen alleen jouw klappen op, en kunnen er ook niks aan doen.

Terug
Bovenaan Onderaan