Reply wijzigen nieuwe erbij?

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
1
Hilversum
Ik wijzigde net een reply van mij, en ipv mijn reply te veranderen werd er een nieuwe gepost. Ik had nog even mijn back knop gebruikt en heb echt op wijzigen geklikt, niet perongeluk op quote oid.
 
Ik wijzigde net een reply van mij, en ipv mijn reply te veranderen werd er een nieuwe gepost. Ik had nog even mijn back knop gebruikt en heb echt op wijzigen geklikt, niet perongeluk op quote oid.
Komt me bekend voor dit ;)
 
slotje })


nah just kidding... lijkt me sterkt dat de software alleen bij jou verzint om ipv een post te wijzigen maar een nieuwe te plaatsen. Ik ben toch bang dat je op deze vroege ochtend op het verkeerde knopje hebt geklikt ;)
 
Ik wijzigde net een reply van mij, en ipv mijn reply te veranderen werd er een nieuwe gepost. Ik had nog even mijn back knop gebruikt en heb echt op wijzigen geklikt, niet perongeluk op quote oid.
Ik heb ff in de logs gekeken, en je hebt toch echt twee keer gereplied. Ik denk dat je wat met je back en forward knoppen hebt gespeeld. Heb je toen een melding gekregen van je browser dat je formulier opnieuw verstuurd moet worden naar de server? Als je dan Ja antwoordt krijg je twee postings idd.

Geen bug, dus. Phew ;)
 
Gellukig niet, je hebt er nog zo veel om naar te kijken :P
 
Ik heb ff in de logs gekeken, en je hebt toch echt twee keer gereplied. Ik denk dat je wat met je back en forward knoppen hebt gespeeld. Heb je toen een melding gekregen van je browser dat je formulier opnieuw verstuurd moet worden naar de server? Als je dan Ja antwoordt krijg je twee postings idd.

Geen bug, dus. Phew ;)
Ik had het laatst ook, maar weet niet meer in welk topic :N
En ik was niet aan het spelen met knoppen -O-
 
Daar is een nieuwe Feature voor :Y :Y

Nog niet iedereen heeft 'm...


full



Ruud, d'r kan een slotje op ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan