Repsol Honda Raceoverall

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelle12

MF'er
20 sep 2009
79
0
Hierbij bied ik mijn gloednieuwe race overall aan. Jas is d.m.v. rits aan de broek te bevestigen. Volledig leer uitgevoerd met diverse protectie erin. Dit pak is voor iemand van +- 1.83 en +- 80 kilo ( gemeten in onderbroek + tshirt aan ). Te koop wegens iets anders willen.
De prijs voor deze werkelijk schitterende overall bedraagt 300 euro.

foto's: Let niet op de kwaliteit van de foto's.

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

graag alleen mailen bij serieuze interesse en gelieve geen onzin biedingen te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ja inderdaad. U heeft gelijk. Het betreft een Combipak! Ik denk dat hij te dragen is van mensen van 1.83 - 1.87 met een normaal postuur. Het ligt er natuurlijk ook aan of u onderkleding eronder draagt. En gelijk een schop voor deze mooie Combi.
 
Laatst bewerkt:
350 euro is echt uiterste prijs voor dit pak hoor. Geen onderhandelingen meer daarna.
MvG. Kijken is vrijblijvend trouwens.
 
Zoo terug van vakantie. En pak opnieuw in de verkoop. De beste man vond hem toch te groot. Dus bij deze ... het pak is er nog. Vaste prijs 350 euro!

Opsturen ook mogelijk BINNEN nederland dan krijg je de verzendkosten cadeau ( dus 350 incl. verzendkosten ). Maar ophalen heeft voorkeur i.v.m. passen + visueel keuren zodat ik later geen 'gezeur' krijg. Dit pak is echt 100% goed.

Te bezichtigen: OMGEVING Papendrecht/Dordrecht
 
Laatst bewerkt:
Als het een echt raceoverall was geweest, had ik hem vanavond nog opgehaald. Nu laat ik hem toch nog maar even liggen.

Kickje en succes!
 
Zal tot +- zondag niet in staat zijn om vragen te beantwoorden ( of ik moet toch internet hebben )

MvG
 
Mehhh, je PM functie staat uit.. Waar is het pak eventueel te passen? opzich wel interesse als het niet al te ver is :)

[edit]

Ik ben blind.. of gewoon eroverheen gelezen.. Papendrecht/Dordrecht is wel te doen..

[/edit]

Kan je mij even mailen of pmen anders? Als je hem nog hebt uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt pm Rayes. In je privebox bij overige acties. Geen interesse meer?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan