Retourregeling Louis.de ????

biertje?

MF veteraan
6 jan 2002
1.507
0
Weet iemand hoe de retourregeling van Louis.de werkt. Is het vergelijkbaar met die sukkels van Motozoom of is inderdaad twee weken de limiet....
En hoe gaat dat dan met terug- of bijbetaling?
Ervaringen?
 
Mijn Duits is niet zo geweldig, maar ik heb dat dus toch maar geprobeerd.

Toch ben ik nog benieuwd naar ervaringen.....
 
Ik heb NOOIT wat verkeerds ontvangen van Louis Duitsland :) , dus heb ik nooit wat retour te sturen. Kleding moet je toch altijd passen vindt ik.
 
Had een keer een klokje besteld, maar was bij aankomst kapot. Terugsturen was geen enkel proböeem (wel gedaan vanuit Duitsland. Ik woon vlak bij de grens).
Na een jaar batterijtje leeg ! Na wat heen en weer gemeeld te hebben, kreeg ik netjes een nieuw batterijtje !
Terugsturen kan tot twee JAAR na aankoop, mits in originele verpakking en ongeopend. Kleding ALTIJD passen, zoals mijn voorganger al schreef.
Overigens liggen de prijzen van Louis.de lager dan die van motozoom (voorheen Louis.nl), zelfs m.i.v. de transportkosten ! Ik heb tot nu toe niets dan lof.
 
Weet iemand hoe de retourregeling van Louis.de werkt. Is het vergelijkbaar met die sukkels van Motozoom of is inderdaad twee weken de limiet....
En hoe gaat dat dan met terug- of bijbetaling?
Ervaringen?

Trek aub nóóit meer de vergelijking tussen Louis.de en :( :( :r M*@$!Z%&M :( :( , die liggen LICHTJAREN uiteen qua prijs, service en snelheid!!!

Heb héél goede ervaring met Louis.de, heb één keer gehad dat ik verkeerde remblokjes had ontvangen en een verkeerde bougie (eigen schuld, verkeerde nummer gebruikt). Ik woon ook niet te ver van Duitsland dus met een simpel briefje erbij alles kostenloos teruggestuurd met een andere bestelling erbij die iets goedkoper was. Binnen een week was alles geregeld, juiste spullen en het geld was keurig overgemaakt :} .
 
Als ik me goed herinner zat er trouwens ook een mooi retourformulier bij.
Kun je trouwens niet wat met Funs regelen?
 
Ik heb er al verschillende keren besteld, iedere keer snel alles in huis.
1 keer werkte er iets niet (alarmknipperlichtjes), die heb ik teruggestuurd (gewoon vanuit NL). Wel zelf de verzendkosten betaald, maar na twee weken had ik alweer een nieuw setje in huis.
 
www.altavista.com

je hebt daar een translator. tik alles in het engels (kan niet moeilijk zijn)
en hij vertaalt het. er zitten wel spellingsfouten in maar ze begrijpen je :)

woordenboek.pagina.nl

Daar staan ook wel links. Er is ook eentje met vlaggetjes. Die is wel redelijk goed! ==> http://www.interglot.com/

Ik heb goeie ervaringen met louis german, kwoon dicht bij de grens, dus ga er meestal gewoon heen!
'Mega' goedkoop en goeie service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan