In 91 waren er nog geen XVSen,dus dat bouwjaar klopt niet,de eerste stamt uit 1997 en de eerste classic uit 98,hij is uit 1999(Yamaha Dragstar 650 classic) bj 1991
Klopt het bouwjaar wel?
Ja, sorry, typefout. het moet 1999 zijn(Yamaha Dragstar 650 classic) bj 1991
Klopt het bouwjaar wel?
Thanks RG. Klauw dan ook niet van nieuwe seals voorzien? Hij remt prima, lekt geen druppel.Die dingen vervang je pas als ze stuk zijn of bij remklauw revisie ,die van mij zitten er al 29jaar in en doen het nog steeds uitstekend.
Dus als de motor goed remt en er geen drukverlies of lekkage of vastzittende remzuigers zijn,dan gewoon niks aan doen en alleen de
remvloeistof volgens schema verversen.
Nee niet nodig,als je er toch wat aan wil doen dan kan je kijken hoe de staat is en eventueel de boel schoonmaken.Thanks RG. Klauwen dan ook niet van nieuwe seals voorzien? Hij remt prima, lekt geen druppel.
Ja, qua sleutelen aan motorfietsen ben ik nieuw. Heb wel wat ervaring met knutselwerk aan auto's (het simpele spul, bougies, bobines, olie en filters etc). Vanuit mn werk ook wel redelijk wat geknutseld maar dat is dan vooral het kleine onderhoud.(In een fabriek; remblokjes, koelers, cardanassen etc wisselen bijv, maar het uitlijnen met de motor doet een specialist dan). In de basis weet ik wel wat ik doe. Ik heb alleen nog nooit een remklauw gereviseerd. Ik heb wel wat videos gekeken wat betreft remklauwrevisie, ik ga er niet onvoorbereid in :-).Klauw kan eventueel geen kwaad om schoon te maken, en als je de boel dan uit elkaar hebt moet je nieuwe seals plaatsen.
Maar gezien de vraag gok ik dat je net begint met zelf sleutelen en vraag ik mij af of je hier nu wel aan moet beginnen.