• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

RF600R Paars gestolen EN WEER TERUG!!

Thijsvr

MF veteraan
Lid geworden
14 jan 2008
Waarderingsscore
1
En het is weer zo ver. Gister er nog op gereden, vanochtend weg.
Een paarse Suzuki RF600R is vannacht in Amsterdam Noord gestolen (Tuindorp-Oostzaan op de Kometensingel) met het kenteken MT-BT-66. Het is de motor van een vriend van me. Ik heb helaas nog geen foto's in de nieuwe staat want hij is pas drie dagen af. Nadat hij gevallen was heb ik hem opgeknapt.

Er zitten Stealth spiegels op:
FAR---newsfoto.jpg

Er zit een Yoshimura RVS uitlaat onder.
[Dode link verwijderd]

Het spoilertje achterop is ook verwijderd en voor zitten geen richtingaanwijzers meer en de gaten daarvoor zijn dichtgemaakt. Achter zijn deze vervangen voor kleine bij de spiegels passende knipperlichtjes (ik weet het merk niet). De motor is zelf gespoten in paars (het is duidelijk zichtbaar dat hij niet proffesioneel gespoten is). Hij valt behoorlijk op. De velgen zijn ook paars. De tint op de kappen is ietsje lichter dan de velgen. De motor had rond de 49000 kilometer op de teller. Op de tank zit een blauwe tankbeschermer (valt behoorlijk op). Verder heeft de motor blauw licht (blauwe lampen, geen Xenon) in de koplampen en in het dashboard.

Edit:
Het betreft dit model motor (zo zag hij er uit voor de verbouwing)
*Hier stond een foto van de prachtige ex-motor van Mr.Zed* Bij deze bedankt voor het lenen.
Vooral de roosters aan de zijkant en de dikke achterkant maken het een herkenbare motor.

Laatst bewerkt:
Balen man!
Al op www.motorgestolen.com gezet?

Nee dat ga ik nu doen. Bedankt! Done

Laatst bewerkt:
Dit was geloof ik de korste tijd ooit tussen de diefstal en de vondst. De motor is weer terecht. Er reed iemand op zonder helm en werd daarvoor aan de kant gezet. De bestuurder heeft hem op de grond gegooid en heeft geprobeerd lopend te vluchten. Gelukkig zonder succes. Morgen wordt de schade bekeken en wordt hij opgehaald bij de politie.

Damn..

Bij de politie zullen ze onderhand ook wel vragen, en uw postcode is? 1... :X

Succes met het terugvinden.

EDIT:
Ow, dat heeft niet lang geduurd!

Laatst bewerkt:
Balen man :( , maar gebruik even een foto van je eigen motor ipv mijn ex fiets. :)

De omschrijving paars past dan ook niet, mijn ex op de foto is zilver.

'RF600R Paars gestolen' > 'RF600R Paars gestolen EN WEER TERUG!!'

Goeie site he? motorgestolen.com. Heb je zo je motor weer terug.

Wel weer even afmelden daar he?

Mooi dat er eindelijk een van die bastards gepakt is. Hoop dat ze em flink hard straffen.

Mooi dat er eindelijk een van die bastards gepakt is. Hoop dat ze em flink hard straffen.

Hij zal wel even een groepsknuffel moeten geven en dan krijgt ie een aai over de bol. Dan is de jongen genezen en weer klaar voor de maatschappij :P

Hoe zit dat eigenlijk met de schade van zo'n fiets? Moet degene die hem heeft gejat dan niet de schade betalen (als hij dit kan)?

Balen man :( , maar gebruik even een foto van je eigen motor ipv mijn ex fiets. :)

De omschrijving paars past dan ook niet, mijn ex op de foto is zilver.

Sorry, ik dacht ik plaats even een foto van een Rf600 om het model duidelijker te maken (zoals hij was voordat ik hem gespoten had) maar het is verbazingwekkend moeilijk om een goeie foto te vinden van een zilveren RF600. Ik zal hem even aanpassen :)

En ik heb btw de titel niet aangepast, ik zag niet hoe dat kon, dus ik heb zelf geen hoofdletters gedaan ;) Op motorgestolen.com heb ik al even gemaild dat ie er weer af mag, ik heb nooit een registratiemail gekregen dus dit duurt denk ik even. Bedankt voor alle reacties. Ik houd jullie op de hoogte van de gevolgen. Ik hoop dat er iemand op zat die meer motoren op z'n naam had staan zodat er hopelijk meer opgelost kunnen worden (als ik lees dat dit niet de eerste is in deze omgeving).

Gelukkig weer trg al is het wel met schade. Hoop dat dat k@tjong genoeg straf krijgt al twijfel ik daar helaas aan.

Wat een ongeloofelijke hufter...
Als je gepakt word toch nog even de bike op de grond laten kletteren en er vandoor gaan :N

Sjonge jonge, wat een gigantische sukkel... steelt hij een motor, gaat hij ook nog zonder helm rondrijden... dan wordt je sowieso wel gepakt.

Terug
Bovenaan Onderaan