Richa Adventure Touareg pak + Richa Project Jeans motorjeans

Stanny01

Keep calm & Enjoy your ride.
27 mei 2021
227
721
Kapellen (BE)
Hi allen,

Tijdens het opruimen onderstaande tegengekomen wat stof ligt te vangen en de deur uit mag. Bij interesse, stuur maar een PB en dan kijken we of we er uit geraken.

Ophalen kan in Kapellen (BE), net over de NL grens in België.

Richa Touareg Adventure motorpak, broek en jas.
Maat:
Jas 3XL, broek 4XL korte lengtemaat (valt wel lang).
Eigenschappen: Uiterst veelzijdige jas met zijn mogelijkheid om in alle seizoenen gebruikt te worden. In de winter kan je gebruik maken van het uitneembare waterdichte membraan in combinatie met de uitneembare thermische voering. In de zomer haal je alles er uit, rits je alle ventilatiekanalen open en verwijder je de borstzakjes waardoor de jas omgetoverd wordt in een doorwaai exemplaar. Compleet met D3O valprotectie incl. de optionele rugprotector.
Staat: Absolute nieuwstaat, jas enkele keren gedragen, broek is nooit gedragen.
Weg wegens: Kort na aankoop toevallig de opportuniteit gehad om zelfstandige te worden en intussen zakelijke aankoop gedaan, motor/toebehoren. Ligt dus in de weg.
Nieuwprijs: kleine 700€ voor de set. Vraagprijs: 250€, gezien de nieuwstaat.
Foto's als impressie:
Richa Touareg jas.png
Richa Touareg pak.jpg


Richa Project Jeans motorjeans
Maat:
38/L32 jeansmaat, slimfit stretch denim jeans.
Eigenschappen: Slim fit, stretch motorjeans. Versterkt met Aranium binnenlaag. Uitgerust met D3O heup en knie protectie. Certificeringsklasse AA. Volgens Richa een van de meest slijtvaste broeken die ze ooit gemaakt hebben.
Staat: Nieuwstaat, slechts enkele keren gedragen.
Weg wegens: idem aan bovenstaande set, kort na aankoop toevallig de opportuniteit gehad om zelfstandige te worden en intussen zakelijke aankoop gedaan, motor/toebehoren. Ligt dus in de weg.
Nieuwprijs: 249,99€. Vraagprijs: 100€
Foto's als impressie:
Richa_Project_Jeans voorkant.jpg
Richa_Project_Jeans achterkant.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in het richa textiel pak. Ben alleen 193cm lang. En de broek is verkort? Hoe erg verkort? Past dat?
 
Ik heb wel interesse in het richa textiel pak. Ben alleen 193cm lang. En de broek is verkort? Hoe erg verkort? Past dat?
De broek bestaat in 3 lengtematen (Kort, Standaard en Lang), 't is niet zo dat ik ze zelf heb laten verkorten.

Ik ben Zelf 1m85 en voor mij is de broek nog aan de lange kant dus zou wel eens perfect kunnen passen voor jou. Heb de binnenbeenlengte (is dat zelfs een woord? 😁) eens even gemeten en die zou richting de 90cm zijn.

Edit: Even de beschrijving aanpassen van de korte lengtemaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan