Richa combi maatje 54

Tiez

MF veteraan
27 okt 2005
8.128
2
Groningen
Mijn Richa motorpak mag de deur uit. Ik wil graag een overall en ook is dit pak mij iets te ruim (vooral het jasje). Ter indicatie: Ik ben 1.93 en tegen de 85kg. De lengte is prima, maar een volgende eigenaar mag wel iets forser zijn. Wat de lengte betreft is het pak denk ik geschikt voor mensen van 1.85-1.95. Passen kan overigens altijd natuurlijk (in Groningen).

De combi is en paar jaartjes oud, maar is nog in goede staat. Het heeft door de jaren heen een tijd ongebruikt op zolder gelegen, pas het afgelopen anderhalf jaar is het pak veel gebruikt. Gebruikssporen zijn er dan ook wel, maar 'schade' is er niet. Is nooit een schuiver mee gemaakt of iets dergelijks. Er zitten overigens een paar Büse kneesliders op die het asfalt nog niet gekust hebben: als nieuw dus!

Paar fotootjes:

Foto's-0001m.jpg

Foto's-0002m.jpg

Foto's-0004m.jpg

Foto's-0005m.jpg


Vraagprijs: €175 €150 €125
 
Laatst bewerkt:
ik schrok! dacht even dat iemand onder mijn naam een topic had geopend :D

succes mit de verkoop :)
 
Hmz, zie nog een Richa combi te koop staan voor minder, laat ik dan ook maar iets zakken: €150...
 
ik ben 1,97 en weeg 90 - 92 kg... zou dit gaan? Ik heb wel vrij lange benen, ik ben toch 4 a 5 centimeter groter dus ik weet niet hoe jij met je broek zit? heb je iets over of gaat het net?
Ik kom nu niet elke dag in Groningen maar ik ben wel bereid om een keertje te komen passen maar alleen als jij zonder twijfelen kan zeggen dat het wel kan passen anders rij ik voor niets natuurlijk!
 
Wat gewicht betreft zou dat prima moeten kunnen. Lengte kan ik natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik heb zelf ook vrij lange benen en het zit bij mij allemaal prima; denk dat er nog wel ietsje speling over is!
 
nee hoor, had alleen geen tijd dit weekend, is toch een eind rijden! aankomend weekend nieuwe ronde nieuwe kansen, ik heb je mail dus ik laat nog wat weten..
 
Oww, ok, prima!

Het komend weekend zit ik zelf overigens ook wat krap in de tijd. Het weekend daarna ga ik op vakantie, dus wordt hem ook niet. Wat we kunnen doen is: Jij betaalt, ik stuur pak op: Bevalt het: Olééé prima! Bevalt het voor geen meter: Jij stuurt pak terug, ik maak geld terug over... Dat zou je dan eventueel bij ongeschiktheid van het pak 6,20 kunnen kosten, maar dat is een stuk minder dan benzinekosten!
 
Nieuw (bodem)prijsje: €125

Geen geld mensen, handig voor een eventuele bijrijder oid!
 
Ben je al op vakantie Tiez?
Anders zie ik wel wat in dat niet-goed-pak-en-geld-terug verhaal ;)
Ik ga overigens donderdag (al) op vakantie, dus mss moet het nog ff w88 tot daarna..
 
Het pak gaat naar A3, mits het goed past natuurlijk. Waarschijnlijk verkocht dus, maar nog ff geen slotje aub :)
 
Pak is weer te koop. De mouwen bleken te kort... voor mij zijn ze prima en mijn spanwijdte is toch zo'n 2.00m, dus lang genoeg voor velen denk!
 
Mooi pakkie Tiez!
Helaas is mijn spanwijdte 2.09..
Belachelijk om te zien hoe weinig jassen mij passen :+
(meteen een verborgen schopje ;))
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan