Rijden in Roosendaal en omgeving Deel 2

heeej liessy ben je van de week in BOZ dan???...of alleen vanaaf???

grtz mys *D
Ben er vrijdag weer, deze week alleen vanavond. Hebben heerlijk dit weekend bij mij gezeten op het strand :P

Maar Rob spreekt je van de week wel ff aan op msn om wat af te spreken, want ik hoor dat je telefoon in Schotland ligt _O-
 
Ben er vrijdag weer, deze week alleen vanavond. Hebben heerlijk dit weekend bij mij gezeten op het strand :P

Maar Rob spreekt je van de week wel ff aan op msn om wat af te spreken, want ik hoor dat je telefoon in Schotland ligt _O-


ja stupid me...it had to be me...left behind :Y :Y ... maar overdag ben ik niet meer bereikbaar op msn...heb een nieuwe baan waar geen tijd is voor msn...en het is een full-time baan dus ik zie het wel 8-) ..

We moeten zeker wat afspreken.... :Y :Y :Y

groetjes *O* Mys *O*
 
Zullen we beginnen met volgende week een avondje als het mooi weer is?


*O* *O* YEAH..... helemaal goe..... *O* *O* ...we bellen 8-)

[me] brommert is weer helemaal schoon en gepoetst :9~ ..is er dus weer helemaal klaar voor :Y :Y [/me]

PS zijn toch nog wel andere gegadigden die mee willen rijden?? :]
 
*O* *O* YEAH..... helemaal goe..... *O* *O* ...we bellen 8-)

[me] brommert is weer helemaal schoon en gepoetst :9~ ..is er dus weer helemaal klaar voor :Y :Y [/me]

PS zijn toch nog wel andere gegadigden die mee willen rijden?? :]
Het lijkt er op dat we weer met z'n tweeën op pad moeten :o
 
Vandaag hé :P
Maaruh, nog niks afgesproken qua tijd. En hopen dat het weer mee zit, want het ziet er nog best donker uit :(


als het zo blijft ga ik niet rijden vanaaf :N ...ik heb t kouddddddddd...
vind het meer weer voor warme choco :P ...


[me]heeft dagje vrij vandaag *D [/me]
 
Kunnen we volgende week niet ff afspreken :P ?

Dit weekend beetje erg druk en alleen morgen in braboland.

Motor rijden is met dit weer geen succes, net van me werk terug gereden binnendoor met wk5-6 niet echt prettig met een licht motortje _O-
 
Volgende week moet ik sowieso gaan leren: 10 juli examen, dus ik kan niet garanderen dat ik dan tijd heb B|
ken het, heb vandaag voor het eerst in m'n leven een tentamen verknalt :P

gelukkig kan ene hertentamen in de zomer en niet gelijk met de volgende *O*

Maar geef maar een gil, dan gaan we een keer een stukkie rijden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan