Rijden in Roosendaal en omgeving???

Status
Niet open voor verdere reacties.

ouweman

MF veteraan
23 okt 2002
4.701
98
Roosendaal
Hoi deze ouweman is regelmatig in Roosendaal en omgeving !!
Mijn vraag is zijn er meer mensen daar die er ook nog eens een mooi stukje asfalt weten te vinden met mooie bochtjes erin , zoals in Heemskerk NH???
Let me mow !!
Greetz Ouweman :Z
 
Tussen Roosendaal en Etten-Leur heb je een aantal op- en afritten aan de A58. Worden redelijk veel gebruikt door sportieve motorrijders.
Misschien zijn er anderen die nog wat leuke stuurweggetjes binnendoor weten.
Heb ook wel interesse.
 
Tussen Roosendaal en Etten-Leur heb je een aantal op- en afritten aan de A58. Worden redelijk veel gebruikt door sportieve motorrijders.
Misschien zijn er anderen die nog wat leuke stuurweggetjes binnendoor weten.
Heb ook wel interesse.
Kan het zijn dat ik jou daar afgelopen zaterdag ook heb zien rijden met die rood/zwarte Gix 1000?? Ik was daar met mijn rood/zwarte Gix750 en een maat op een rode R1.. wij stonden bij het Shell station en zagen je (iemand) daar 2x langs rijden...
 
Da's de Speeltuin van Racing-Bikes... ha ha...

Zondag ochtend nix te doen ?.... klik op de link....

zondagsrijders

Lekker dichtbij Roosendaal... (ik ben jullie trouwens nooit tegengekomen... hmmm vreemd ?)

Groeten R@Y
 
Kan het zijn dat ik jou daar afgelopen zaterdag ook heb zien rijden met die rood/zwarte Gix 1000?? Ik was daar met mijn rood/zwarte Gix750 en een maat op een rode R1.. wij stonden bij het Shell station en zagen je (iemand) daar 2x langs rijden...


Zou kunnen ja ...
 
kunnen we niks afspreken voor vanavond rond een uur of 8 bij de Mac in roosendaal oost ??

Vanavond kan ik niet en morgen ga ik genieten van de bochten in de Eifel, maar wil best een keer afspreken. Doe maar een nieuw voorstel. Heb ook al eens overwogen om me bij de zondagmorgenrijders aan te sluiten. Er is echter een ding dat me er nog van weerhoudt. Ik wil voorkomen dat ik in een soort wedstrijd-sfeer terechtkom. Ik ben niet zo'n crack en wil dat ook niet worden. Ik houd van doorrijden, maar ik wil wel alles heel houden. Heb in het veleden eens een smak gemaakt en heb mezelf daarna een duidelijke grens gesteld. Hecht er dus veel waarde aan de bochten in mijn eigen tempo te kunnen nemen.
 
Vanavond kan ik niet en morgen ga ik genieten van de bochten in de Eifel, maar wil best een keer afspreken. Doe maar een nieuw voorstel. Heb ook al eens overwogen om me bij de zondagmorgenrijders aan te sluiten. Er is echter een ding dat me er nog van weerhoudt. Ik wil voorkomen dat ik in een soort wedstrijd-sfeer terechtkom. Ik ben niet zo'n crack en wil dat ook niet worden. Ik houd van doorrijden, maar ik wil wel alles heel houden. Heb in het veleden eens een smak gemaakt en heb mezelf daarna een duidelijke grens gesteld. Hecht er dus veel waarde aan de bochten in mijn eigen tempo te kunnen nemen.

Er word niet geraced !!!

We wachten op iedereen... en met zoveel man word er wel degelijk rekening met elkaar gehouden... (er rijden waarschijnlijk ook een paar vrouwen mee)

Groeten R@Y
 
Vanavond kan ik niet en morgen ga ik genieten van de bochten in de Eifel, maar wil best een keer afspreken. Doe maar een nieuw voorstel. Heb ook al eens overwogen om me bij de zondagmorgenrijders aan te sluiten. Er is echter een ding dat me er nog van weerhoudt. Ik wil voorkomen dat ik in een soort wedstrijd-sfeer terechtkom. Ik ben niet zo'n crack en wil dat ook niet worden. Ik houd van doorrijden, maar ik wil wel alles heel houden. Heb in het veleden eens een smak gemaakt en heb mezelf daarna een duidelijke grens gesteld. Hecht er dus veel waarde aan de bochten in mijn eigen tempo te kunnen nemen.

Er word niet geraced !!!

We wachten op iedereen... en met zoveel man word er wel degelijk rekening met elkaar gehouden... (er rijden waarschijnlijk ook een paar vrouwen mee)

Groeten R@Y
 
Wij racen? Da mag toch nie? je mag toch maar 120 op de snelweg............... :9

met een grote groep is het niet mogelijk te vlammen...............tenminste niet als je niemand kwijt wilt raken.
Daar we zondags altijd voor de gezelligheid gaan rijden met een bakkie koffie op een terraske, houden we alles heeeeeeeeeel.


greatz tot zondag

krommie O-)
dubbelkneedown.jpg
 
Misschien zijn er anderen die nog wat leuke stuurweggetjes binnendoor weten.
Heb ook wel interesse.

bij de Mac in Roosendaal de autoweg op richting EttenLeur, afslag 21 richting Rucphen, in Rucphen richting sprundel, richting Zundert, net in zundert rechts af Berkenring, rechtsaf leeuwerikstraat, in Achtmaal rechts Buntweg, door tot Roosendaal links Rozenvendreef, links Kerkweg, links Heibeekstraat, Nispen door, links Rietgoorsestraat, links Bergsebaan, rechts bergsebaan, links Vredeburg, rechts Moerstraatsebaan, links Schansbaan, steenbergseweg schuin oversteken Daansberg, rechts Erasmusweg, links Slotweg, links kladseweg, rechtdoor koeveringsedijk, rechts drielindekesdijk, links Franseweg, rotonde rechtdoor, links Hoogstraat, Rechts Kap. Kockstraat, rechts Gagelweg, recht door Princebosseweg, rechts Roosendaalseweg, links Wouwbaan, recht door autoweg op richting Breda, afslag 23 en je ben weer bij de Mac.

't is uit m'n hoofd dus geen garantie :+ maar wel een klein uurtje :]

je kan ook een keer achter me aan rijden 8-)
 
Lijkt me een goed voorstel. Als Ouweman een datum voorstelt - hij woont immers niet in deze omgeving - dan kunnen we een keer afspreken.
namens ouweman.. wat dachten jullie van as zondag de 17e??? dus.. lets us know!!! :]
gr MYs
 
namens ouweman.. wat dachten jullie van as zondag de 17e??? dus.. lets us know!!! :]
gr MYs

Zondag is prima, overdag kan het routje nog wel wat langer, pakken we er Tholen en een stukje Belgie bij of zo.
hebben jullie een voorkeur wat betreft de tijd en startplaats?
 
Om 10 uur bij de mac in roosendaal en dan kunnen we er nog een paar op pikken bij afslag hoogerheide !! om 10:30 ???
 
Om 10 uur bij de mac in roosendaal en dan kunnen we er nog een paar op pikken bij afslag hoogerheide !! om 10:30 ???

10.30 uur ..? dan ben je te laat... we vertrekken om 10.00 uur met zo'n 30 man.... :}


Minimaal de helft zijn motor-forumers.... 8-)

Kijk maar wat je doet...

Groeten R@Y
 
sja .. als ik het goed begrijp hebben we 2 groepen... eentje bij de afslag hoogerheide en eentje vanuit roosendaal...is iedereen akkoord met 10.00u afslag hoogerheide??..Wij vinden dat geen probleem dat word dan 9.30 Mac roosendaal..let us know.. :] Mys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan