Rijden In Zeeland Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan heb je mij nog een rondje zien draaien op de markt net _O- met de zilveren gemeente bus :P


zeker weer niks beters te doen Pepe ? :+ :+ ga je nog weg dit weekend? ik wel ! ik moet naar mijn ma toe, een mooi excuus om even een ommetje te maken langs de kanten van Utrecht :) take care m8 ! :Y
 
witte R1 op 1 wiel?
Dan zal et em wel geweest zijn _O- :Y

Hey prutser! :+. Geef weer eens een gil als je gaat fietsen? Anders komt het er bij toch niet van... ;(.

Elke keer als ik in de bijkeuken iets moet pakken deze week, hoor ik zo'n zielig stemmetje uit de garage komen wat fluistert: "Ik wil rijden......baasje.".
 
zeker weer niks beters te doen Pepe ? :+ :+ ga je nog weg dit weekend? ik wel ! ik moet naar mijn ma toe, een mooi excuus om even een ommetje te maken langs de kanten van Utrecht :) take care m8 ! :Y
nou eigenlijk heb je gelijk, nadat ik bij jou in de straat bij mensen was geweest die asbest bij het huisvuil hadden aangeboden, dacht ik lekker op de markt een tukkie te doen even rondkijken.

veel plezier in utreggg
 
Hey prutser! :+. Geef weer eens een gil als je gaat fietsen? Anders komt het er bij toch niet van... ;(.

Elke keer als ik in de bijkeuken iets moet pakken deze week, hoor ik zo'n zielig stemmetje uit de garage komen wat fluistert: "Ik wil rijden......baasje.".

Morgen verplichte stranddag met de kids, dus mischien s'avonds ff een rondje
Zondag: op visite bij schoonmoeders, dus ook waarschijnlijk s avonds pas -O-
 
gespot op t strand in cadzand:

john, jamey en monique, en ja lag er zelf ook bij _O-

water was wel nog een beetje koud :X
daarna nog even terrasje wezen pakken in knokke *O*



@john, hij is bijna vol....
 
gespot op t strand in cadzand:

john, jamey en monique, en ja lag er zelf ook bij _O-

water was wel nog een beetje koud :X
daarna nog even terrasje wezen pakken in knokke *O*



@john, hij is bijna vol....
Ja was weer even lekker op het strand, zo'n Calzone gaat er ook altijd in :}

Nieuw topic zal ik morgen na de vroege aanmaken, dus niet veel posten allemaal ;)
 
als je een witte r1 ziet,dan ben ik het altijd.
tegen 5 uur moet dat dan geweest zijn.

Dan was jij het inderdaad.
Ik was een van die lap zwansen die probeerde over te steken, ter hoogte van De Leeuw dierenzaak. Ga overigens mijn eigen kantoor beginnen per 1 juni, dus mocht iemand zijn woning nog willen verkopen na die tijd.... :+
 
Ik heb er een voorband van. Plakt goed moet ik zeggen. Helaas kan ik dat niet zeggen van die halve tourslof die achter er omheen ligt B|


oke, dat klinkt niet verkeerd. eerst maar effe proberen dan. ik was in staat om ze te wisselen voor bridgestone voor dat ik er mee zou rijden maar ga het eerst maar eens proberen. nieuwe bandjes liggen toch al zo goed als klaar bij onze vriend abco, thanks mate
 
oke, dat klinkt niet verkeerd. eerst maar effe proberen dan. ik was in staat om ze te wisselen voor bridgestone voor dat ik er mee zou rijden maar ga het eerst maar eens proberen. nieuwe bandjes liggen toch al zo goed als klaar bij onze vriend abco, thanks mate

Op zn minst oprijden of oproken ruudje ;) je bent nog laat op hahaha
Ben vandaag op testbank geweest, nette resultaten! Zal foto & grafiek nog wel posten!

Morgen weer vroeg op, naar VTR dag in Arnhem... Eindje karren!
Daarna familiefeestje :) zuipen & BBQen!
Jij? Klos? :)
 
Op zn minst oprijden of oproken ruudje ;) je bent nog laat op hahaha
Ben vandaag op testbank geweest, nette resultaten! Zal foto & grafiek nog wel posten!

Morgen weer vroeg op, naar VTR dag in Arnhem... Eindje karren!
Daarna familiefeestje :) zuipen & BBQen!
Jij? Klos? :)

nee gelukkig geen klos, 3 dagen weekend en dat oproken zal wel lukken denk ik ( abco ook weer blij) vanavond avond dienst gehad
 
Mogguh :W

Als jullie zometeen een zwart/blauw 750 en een RS125 zien ,zijn dat RoyR en Maccie :Y
Effe rondleidingkje Zeeuws Vlaanderen geven 8-)

@Kob@lt
Jammer dat je niet mee kan ;(
Maar dat word nog wel rechtgezet ;)
Effe raincheck :+
 
Laatst bewerkt:
Dan was jij het inderdaad.
Ik was een van die lap zwansen die probeerde over te steken, ter hoogte van De Leeuw dierenzaak. Ga overigens mijn eigen kantoor beginnen per 1 juni, dus mocht iemand zijn woning nog willen verkopen na die tijd.... :+
Je hebt een privé-bericht... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan