Rijden In Zeeland Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vandaag samen met een ex-collega ook op een Ducati st4 naar Zeeuws- Vlaanderen en Belgie geweest.
Ik moet zeggen dat jullie verdomd mooie weggetjes tussen Breskens en Terneuzen hebben, het was druk met de motoren, maar ja wat wil je met zulk weer
 
Laatst bewerkt:
En ik had ze al verkleint :/

@John

We hebben waarschijnlijk 10 augustus onze eigen prive fotograaf *O*
M'n buurman wilt die dag mee als ie niks anders heeft staan :P
 
Zo was weer een mooi ritje vandaag,jammer dat we niet bij elkaar konden blijven maar daar was het ook iets te druk voor.

We zijn nog op de plek geweest waar die Buell verongelukt is bij Veere,vreemd om daar de bocht uit te vliegen.

Van mij mag het weer zo blijven,ideaal.
was jij ook aan deze kant dan vandaag? was de rest wel tegen gekomen :9
 
@kobalt nu zag ik je gewoon rennen op je werk :P ik wist niet dat dat ook in je werkomschrijving stond ;)

nog even een paar fototjes gemaakt vanavond ;)

[afbeelding]

[afbeelding]


Ja godver......, m'n collega's stonden op een tank en zagen/hoorden jullie aankomen.
Ze weten dat ik het niet kan laten om te kijken en zagen jullie terugkeren.
Met het idee dat ik daar buiten stond begonnen ze te etteren en via de porto te roepen natuurlijk :(
Had ik al zo'n vermoeden van dus zette maar ff de draf erin om te antwoorden :9
Ben ik toch nog moe geworden op mn werk, en das nou net niet de bedoeling _O-
 
Ja godver......, m'n collega's stonden op een tank en zagen/hoorden jullie aankomen.
Ze weten dat ik het niet kan laten om te kijken en zagen jullie terugkeren.
Met het idee dat ik daar buiten stond begonnen ze te etteren en via de porto te roepen natuurlijk :(
Had ik al zo'n vermoeden van dus zette maar ff de draf erin om te antwoorden :9
Ben ik toch nog moe geworden op mn werk, en das nou net niet de bedoeling _O-
je had kunnen roepen door de porto dat je een baantje zocht geen werk !!! :+
 
Vanmiddag bij Vlissingen-Oost op de Engelandweg een paar MF-leden tegen gekomen! Ben nog niet echt goed in het herkennen van mensen, maar volgens mij was het Ray-R1 en nog een paar! rond uurtje of 3u, half 4

Gister op de boule Verstuuver nog gespot!
 
Iedereen weer heelhuids thuisgekomen?

@Hulk:
nordschleife

Formula 1 record : Clay Regazzoni > 7.04 Minutes
Best time ever : Stefan Bellof > 6.25 Minutes > Porsche 956
Best time road car > 7.32 Minutes > Gemballa Porsche

En tis maar 318 km rijden -O-

Stefan Bellof heeft een 6:11 in de qualificatie neergezet,6:25 was tijdens de race,dus geen superpole zeg maar.

318 km is geen probleem toch? wanneer gaan we,deze maand gaat voor mij niet,ergens in juni plannen als het goed weer is.
 
ik deed een kleine wheely bij de sluizen! O-)

Ah ok dat klopt idd. Der reedt er nog ene achter je ook.
Ik was op pad richting Dow.



Vandaag ook weer op pad geweest.

Eerst riching oost-zeeuws vlaanderen met zijn 3en. Nog een CBR gezien in Repsol kleuren :} En ene met een R6. Was wel puik gespoten goud met blauw. Knap om te zien.

Toen de rest opgehaald en met een man of 8 verder gegaan.
Overal langs binnendoor in belgië. eens wat bordjes en pijltjes gevolgt en der was blijkbaar een rit vanaf Boekhoute :P

Toch een 180km gereden vanmiddag :]

Morgen weer werken, zal weer tegenvallen na 1 week vakantie :9 .

Groeten Roy
 
Nog ff lekker poserrondjes gedraaid net met lennart *D . Was leuk om weer een MF'er te hebben ontmoet. Volgende keer wél koffie hè Kobalt ;) . Volgens mij Roysrad ook nog tegen gekomen van de week.
 
ben pittú ..... na 5 dagen bier en vrij heb ik een vakantie gevoel ....
maaaar maandag gaat de wekker weer om 0630 om daarna
richting werk te gaan .....

niemand anders dat gevoel van vakantie door de "vrije dagen"
en het heerlijke weer ???
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag nog een "paar" motoren gespot, thv van het monument aan de zeedijk (kloosterzande) :X

niet-nor-maal

van goldwings tot rs'en, allerlei (super)sport motoren en choppers, supermotard, nakeds (3x iets wat op een honda dax leek, het klonk wel als een motor :? )
letterlijk meer dan duizend, ik denk zelf een 1500 tal... :} als het er niet meer waren

ik heb een kwartiertje bovenop de dijk gestaan, binnen mijn gezichtsveld van +/- 4 km was er al die tijd geen moment dat er geen motor te zien was... *D
 
Laatst bewerkt:
Nog niet klaar maar het begint te komen :)

full
 
Lekker rondje gereden vandaag op de Hulk! :] De bochtjes gaan ook wel steeds beter heb ik het idee... :)

Wordt toch tijd voor een eigen motor. Als het goed is komt deze maand het vakantiegeld dus dan wordt het tijd om eens echt gericht te gaan zoeken... *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan