Rijden in Zeeland deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een takkeweer zeg, ben op de heenweg naar school helemaal doorweekt geraakt, en nu net met terugfietsen weer...
Zag nog wel een ouwe strijder op een blackbird met een spijkerbroek en stoffen jasje... :?
 
Ligt er een beetje aan wat je aan je motor moet gaan doen maar met 2 banden iets in de voorveering trekken en dan staat die, vervolgens een minihefertje eronder en je kan alle kanten op.............

full
 
Heb ook een demper met e keur, maar zelfs met killer maakt ie nogal wat herrie

Killer heb ik er ook voor, maar helaas geen e-keur.
Gelukkig heb ik het zo laten maken dat mn originele demper er weer op terug kan *D
En sja, qua knipperlichten lijkt het mij dat ze niet zo moeilijk zullen doen, anders wordt het echt moeilijk om de originele bollen er op te zetten..
Mn achterlicht weet ik eigenlijk niet eens.. :?
 
Killer heb ik er ook voor, maar helaas geen e-keur.
Gelukkig heb ik het zo laten maken dat mn originele demper er weer op terug kan *D
En sja, qua knipperlichten lijkt het mij dat ze niet zo moeilijk zullen doen, anders wordt het echt moeilijk om de originele bollen er op te zetten..
Mn achterlicht weet ik eigenlijk niet eens.. :?
Och maak je maar niet druk hoor want het valt wel mee die keuring die er zeker voorlopig niet komt en ik heb dat uit zeer betrouwbare bron nl het motorplatforum waar ik deel van uit maak..................stel je voor met 6 omgebouwde brikken hier met verschillende blokken en neem nu de ZXR :+

full
 
Och maak je maar niet druk hoor want het valt wel mee die keuring die er zeker voorlopig niet komt en ik heb dat uit zeer betrouwbare bron nl het motorplatforum waar ik deel van uit maak..................stel je voor met 6 omgebouwde brikken hier met verschillende blokken en neem nu de ZXR :+

[afbeelding]

Ohhh, dat mag niet hoor! *D
 
Nee ben niet zo kneedown figuur, liever op de brikken met kinieetjes tegen de tank maar oke met zoiets mag het wel al is het toffer dat de voetsteunen vonken ;)
 
hey, dat komt bekend voor, was mijn eerste motor een xs400se *O*

staat hier nog in de buurt, maar ondertussen wel alweer een par jaar stil...
dus mocht je nog onderdelen nodig hebben, wil ik best vragen of die hem weg doet :Y
Ja mocht je eens nawillen vragen met wat info eventueel foto dan wil ik er best eens naar kijken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan