Rijden in Zeeland deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier valt het reuze mee, de wegen zien niet wit, zijn krukrdroog op de doorgaande stukken *O*

net een klein stukje gedaan, want naar mijn weten is er na vorige week hier niet meer gestrooid, en door de vele regen is alles weg *O*
 
hier valt het reuze mee, de wegen zien niet wit, zijn krukrdroog op de doorgaande stukken *O*

net een klein stukje gedaan, want naar mijn weten is er na vorige week hier niet meer gestrooid, en door de vele regen is alles weg *O*


Net ook nog gereden, geen zout, en niet al te veel modder. Zal wel m'n laatste rondje geweest zijn dit jaar vrees ik...
Over een maandje maar eens klaar maken om op te bergen, en ondertussen kijken naar een leuke pekelfiets.
 
:W soowww

werkweek zit dr weer op ....morgu alleen op de beurs tietu kijke en
wa meuk voor de baas zien te verkopen en nog meer tietu kijku .....
 
ik weet niet of er vandaag door magrette zijn gekomen ?
Stond tussen 15:45 en 17:00 uur zeker te weten een astra van de politie.
En die stonden niet voor niets, gelukkig werd er geseind door veel mensen.

full
 
Net ook nog gereden, geen zout, en niet al te veel modder. Zal wel m'n laatste rondje geweest zijn dit jaar vrees ik...
Over een maandje maar eens klaar maken om op te bergen, en ondertussen kijken naar een leuke pekelfiets.
Bij de ZMVC gaan er op het moment redelijk wat pekelfietsen over de toonbank, ik heb er straks ook weer 2 waarschijnlijk, wat zoek je en welke prijsklasse ;)
 
@ bright, jij was toch van de zomer eens naar zo'n klein circuitje geweest?? weet je toevallig nog hoe het heet en waar het ligt? ;)
alvast bedankt ;)


Klopt... Circuit Lezennes in de buurt van Lille inderdaad.
Mocht je nog vragen hebben moet je me maar even mailen op nedboone AT live.nl

Zit nu in Barcelona voor een jaar en lees dus niet altijd even goed alles mee ;) Druk druk druk...
 
Klopt... Circuit Lezennes in de buurt van Lille inderdaad.
Mocht je nog vragen hebben moet je me maar even mailen op nedboone AT live.nl

Zit nu in Barcelona voor een jaar en lees dus niet altijd even goed alles mee ;) Druk druk druk...




Hoi Bright ben net terug van Barcelona,HardRockCafe is best Vet :Y :Y :Y alleen stikt er van de smerissen :( :( :( :( :(
 
Wel grappig die selectieve verontwaardiging hier op Wess zijn actie....als ik mensen vertel dat ik wel eens 280 km per uur rij dan krijg ik dezelfde reacties!

Conjoooo.... Je moet ook gewoon de appie verkopen en een bandit 600 nemen dan haal je net de 230 :P
 
Hoi Bright ben net terug van Barcelona,HardRockCafe is best Vet :Y :Y :Y alleen stikt er van de smerissen :( :( :( :( :(

Ga je niet menen joh?! Haha! Volgende keer ff op La Rambla 44 aankloppen, dat is waar ik woon *D

Hard Rock Cafe is inderdaad een mooi plekkie om lekker te eten. Smerissen zie ik dagelijks inderdaad, er is een bureau recht tegenover me op La Rambla. Haha!
 
Laatst bewerkt:
ik zuip ik neuk ik rij te hard maar ik rook niet wel als ik bezopen ben
maar dan wel sigaren
wat een gelul weer hier zeg

ik drink niet, ik rook niet, ik vloek niet
g**verdomme, flikker mn sigaret weer in bier...

nee, heb er ZEKER van geleerd!


maarum, shakey, je moet opschieten, want ik heb al een rijke vrouw ertussenuit gepikt 8-)
 
ik drink niet, ik rook niet, ik vloek niet
g**verdomme, flikker mn sigaret weer in bier...

nee, heb er ZEKER van geleerd!


maarum, shakey, je moet opschieten, want ik heb al een rijke vrouw ertussenuit gepikt 8-)
:Y mooi we zullen jouw vriendin met dit bericht verblijden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan