Rijden in Zeeland deel 19

rijden in zeeland BBQ data

  • 18 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25 juli

    Stemmen: 6 60,0%
  • 8 aug.

    Stemmen: 1 10,0%
  • 15 aug.

    Stemmen: 1 10,0%
  • Niet

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.
vanavond ff bij Doel wezen kijken :) wat een mooie bochten, helaas al wat schemerig...

wat voorzichtig gereden daar, beetje verkennen O-)

kwam nog een paar belgen tegen, een S4r, R6 en een Porsche. ff gepraat, daarna geprobeerd die gasten wat te volgen... :N kwam ik toch wel ff wat te kort (onbekend terrein? ;) )

MOest toch nog ff een flinke remactie uitvoeren, dacht dat er een redelijk snelle bocht naar links kwam en daarna een rotonde, maar die rotonde was er opeens... ik dacht echt dat ik m kwijt was :W maar gelukkig net gered, slippend achterwiel en ik kon net op het midden van de rotonde komen.... saved by the bell...

Dan ben je dus bijna #2 geweest die dag op die rotonde. Bedankt die engel maar die achterop zat.
 
Meter geeft aan in dB(C). Volgens het grote wijde web is heeft dat een ander wegingsfilter(?). De dB(audible) is het best geschikt hiervoor, omdat ie lijkt op de menselijke beleving van geluid.
Daar zal het verschil wel in zitten denk ik!Bij mij staat het er wel. Weet alleen niet ff uit het hoofd hoeveel precies... Onder de honderd, dat wel. Heb je wel een plaatje op je balhoofd, maar zijn de waarden er niet ingeponst? of helemaal geen vakje voor die getallen?







Vaag verhaal van die vogel man... Heb verstuuver ook al eens een duik zien maken op de Kattendijkse djk, anders had ie ook een duif gekopt. Wel klote voor die kerel dan!


Op mij typeplaatje staat 94dB bij 6000 rpm.

enne ik ga direct na m'n werk naar Motoport (15.00) als 't weer ;t toelaat.

Vanmorgen in die ellendemist nog wel even een paashaas aangereden in Vliss-Oost. Schrok me lam. Mocht je dus tevergeefs paaseitjes zoeken, dan weet je nu hoe 't komt :+
 
De MotoGP-race in Qatar wordt op maandag, tweede paasdag, verreden. De race werd zondag vlak voor start afgeblazen vanwege de regen. RTL 7 zendt maandag 13 april vanaf 23.00 uur de race uit.Zicht
De organisatie besloot de race uit te stellen naar maandag omdat het zicht van de rijders verslechterde vanwege de weerkaasting van het kunstlicht op het natte asfalt.


Eerder op de avond werd de 125cc-race al na vier van de 18 ronden afgevlagd. Ook de 250cc-race werd ingekort. De MotoGP-race leek op het geplande tijdstip door te gaan, maar vlak voor de start, toen de rijders al op de grid stonden, begon het opnieuw te regenen. Na uitstel kwam uiteindelijk afstel. De race wordt maandag om 21.00 uur lokale tijd afgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen 8-)

easter-bunny-motorcycle.jpg
 
De MotoGP-race in Qatar wordt op maandag, tweede paasdag, verreden. De race werd zondag vlak voor start afgeblazen vanwege de regen. RTL 7 zendt maandag 13 april vanaf 23.00 uur de race uit.Zicht
De organisatie besloot de race uit te stellen naar maandag omdat het zicht van de rijders verslechterde vanwege de weerkaasting van het kunstlicht op het natte asfalt.


Eerder op de avond werd de 125cc-race al na vier van de 18 ronden afgevlagd. Ook de 250cc-race werd ingekort. De MotoGP-race leek op het geplande tijdstip door te gaan, maar vlak voor de start, toen de rijders al op de grid stonden, begon het opnieuw te regenen. Na uitstel kwam uiteindelijk afstel. De race wordt maandag om 21.00 uur lokale tijd afgewerkt.


Op eurosport zo te zien om :

Apr 13
MotoGP | Qatar GP Time Event
19:00 Race (22 laps)


stom dat er dan hier nix staat : Eurosport
en hier wel : http://eurosport.yahoo.com/motorsport/moto-gp/qatar-gp/2009/race.html
 
Laatst bewerkt:
Op eurosport zo te zien om :

Apr 13
MotoGP | Qatar GP Time Event
19:00 Race (22 laps)


stom dat er dan hier nix staat : Eurosport
en hier wel : http://eurosport.yahoo.com/motorsport/moto-gp/qatar-gp/2009/race.html


is dat niet de "herhaling" want ze mogen hem niet meer live uitzenden...

maar als die om 21:00 (lokale rijd) wordt verreden, dat is dus om 20:00 hier...

RTL 7 gaat hem dus niet live uitzenden, voor mij is het al afgedaan met de uitzendrechten van RTL, geef mij maar eurosport...

je heb nou geen 125 en 250 uitzendingen meer, en gisteren begonnen ze van welkom bij de live uitzending, en daarna half uur van vooraf opgenomen stukken, ipv dat ze eerst een update doen van het weer en de omstandigheden van de 125 en 250...
ze kunnen dus alleen live verslag doen van de race, maar een beetje eromheen lullen kunnen ze ook niet meer :r

en nog maar te zwijgen wie d'r voorang gaat hebben als er dadelijk een Formule 1 en motogp tegelijk rijden...

Dorna heeft er goed aan gedaan om de rechten bij eurosport weg te halen :( :r :r







maar dat is mijn bescheiden mening :X
 
Laatst bewerkt:
Meter geeft aan in dB(C). Volgens het grote wijde web is heeft dat een ander wegingsfilter(?). De dB(audible) is het best geschikt hiervoor, omdat ie lijkt op de menselijke beleving van geluid.
Daar zal het verschil wel in zitten denk ik!Bij mij staat het er wel. Weet alleen niet ff uit het hoofd hoeveel precies... Onder de honderd, dat wel. Heb je wel een plaatje op je balhoofd, maar zijn de waarden er niet ingeponst? of helemaal geen vakje voor die getallen?

Geluid meten bij motoren is meestal in dB(A) geloof ik, heeft idd iets met geluidsfilters te maken.
Heb wel een typeplaatje bij het balhoofd, maar het enige wat daar staat is het framenummer en een max toelaatbaar gewicht, er zitten wel vakjes voor die getallen maar er is gewoon niets ingeponst.
Ik ben rond kwart over 1 bij de Mp voor de paasshow ;)
 
Ik zal er rond half 2 zijn maar dat horen jullie vanzelf wel als de Donderbike de rotonde afstuurt..................hopelijk geen blauwen want ik kwam ruim boven de 130Db de laatste keer :X
 
zo net even op de Tovami geweest bij Ruud Freriks stond iets te arm mij Duc ST4S 120 pk op het achterwiel en 108,5Nm bij 8732rpm *O* was net even rustig om 12.00uur
 
Was aardig druk bij Motoport.... maar het weer was te lekker om in de drukte een beetje naar motoren te staan kijken, dus beter zelf op de fiets zitten.
Nog rondje bij het Veerse meer gedaan en vast nog wat MF' ers gespot.
Nu de insecten los gaan weken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan