Rijden in Zeeland -deel 29 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk het ja :P want de rest was piekfijn zei die

en verder nog nooit problemen met die spanning gehad, hij deed zo'n tester op de accu (groot apparaat nog nooit gezien) kon die de platen mee checken
na 2 x meten zei die de accu is nieuw zeker, ik nee die is ook 53000 km oud
die platen meter gaf 2x 98% en 1 x 100 hahaha
Komt doordat je die accu-polen altijd zo netjes poetst John... ;)
_O-
 
standaard winter shit he :+

ach ja als die braaf is mag die weer in de woonkamer logeren *D
alleen weinig practische ruimte daarvoor :')

je klinkt nog als een vrijgezel John ;)

@pepe mooi karretje. Niet dat interesse heb, want ik kan het toch niet kwijt, en heb zelf ook een kar, maar dat moet niet te moeilijk zijn om daar vanaf te geraken.

en nu autoscout eens opstarten, want moet nog een auto kopen
 
Laatst bewerkt:
Ladies and gentleman, we got him!

dscn0909v.jpg


*O*


Beetje onverwacht, kreeg maandag ineens een belletje dat ie binnen was en dat ie ook daadwerkelijk op naam gezet mocht worden voor januari.
Was nog even spannend of t allemaal ging lukken, want als de platen er pas maandag waren had ik tot januari mogen wachten, maar tis gelukt :)
 
Laatst bewerkt:
heb een een caravan die motor ready gemaakt is
of een dichte trailer gekocht dan ?

caravan, staat hij tenminste binnen bij vervoeren en kan er in pitten. was er beetje klaar mee dat mn motor in de regen achter de auto stond. alles word zeikens nat en super goor dat is nou ook niet echt relaxd voor mn r6je :P ben er tezuinig op.
 
banden en koppeling zijn prima. hijs niet geremd, is niet nodig. is echt een superkarretje heel stabiel.
maar wel leuk om te weten voor mensen met een lichte wagen ;)
die mogen ongeremd 3 zakken patatten trekken anders, en geremd veel en veel meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan