Rijden in Zeeland -deel 29 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke 22e Boek ik nu ook, ik ga die snel boeken
denk binnenkort een dagje Zolder in April of Mei minder snel om er weer in te komen :)


oke ik ben er ook bij, evenb wachten op de mail om te betalen :)

net even DPD hier aan de deur, pakje paste net door de deur, waren de kuipjes voor de 600 :P en een doosje van de vorige eigenaar ook nog
orgineel luchtfilter, alu tandwiel 47 tands, orginele gaskabels :)

Nu mijn motor nog terug :+
 
Laatst bewerkt:
Alvast een goed uiteinde voor iedereen hier, en vele kilomters gewenst in 2011 *O*

Dacht ik post nu maar, straks lukt het toch niet meer :+
 
De beste wensen voor iedereen en dat er in het nieuwe jaar maar weer veel veilige kilometers gereden mogen worden!!! *O* *O* *O*
 
Kwam nog een bekende tegen ;)

131606.jpg

131607.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mag ik het je afraden, stuurt niet geweldig, vermogen valt tegen en met een aantal aanpassingen ben je duur uit.

oke als jij het zegt ga ik daar idd vanuitr dat het niet echt wat is, heb er ook nog nooit op gereden maar denk dat ik dan beter voor iets anders kan gaan. Of gewoon weer een wat oudere blade kopen, die vorige 900 beviel super goed.
Maar 2x eenzelfde motor kopen is eigenlijk ook een beetje tegen mijn principes ;)
AQchja er is zoveel leuks, alleen veel fietsen vind ik wel wat hebben maar niet ideaal voor circuit en om echt mee lopen te dampen.
Een ZRX1200 vind ik bv ook echt een vet ding, zeker als je een beetje een dikke uitvoering hebt ervan.

maar wat ik sowieso nog hebben wil, is een 525 supermotard



ennuhhhh iedereen een gelukkig 2011 natuurlijk!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan