Rijden in Zeeland -deel 30 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow, heb em ook maar weer eens uit de stalling gehaald voor het eerste rondje :]

Was ff vergeten hoe godgloeiend warm dat pak van me is, kan ik volgens mij met -10 nog mee rijden :+
 
jaah je kan er zeker wel een leuk rondje doen! :) jammer van al die lantaarnpalen in de buitenbochten :(

Tsja die kunnen ze idd beter in de binnenbocht zetten, maar als je onderuitgaat is de kans dat je ze niet raakt groter dan de kans dat je wel zo'n paal raakt ;)


Ah de bekende plek ;) ook voor de politie..
Nee klopt, maar met al die rotondes kan je toch wel een leuk rondje doen:P En je hoeft niet meer door M'burg om richting Veere te gaan.

Hoop niet dat het flistsers zijn :P Aantal zijn idd gewone dome cameras, maar er hangen ook nog een paar van die andere kasten met een lens er in.. Weet niet wat dat zijn :?

Jaja was weer lekker druk bij de tunnel daar zaterdag! Binnenkort maares bij Middelburg kijken.

Maar eh je hoeft vanaf beveland toch niet door m'burg naar veere? Gewoon langs het veerse meer en dan bij kleverskerke over de sluisjes en je staat in veere. Is een veel leukere route toch?


Euh, kan/mag je met je motor over de sluis bij Veere dan?
 
Tsja die kunnen ze idd beter in de binnenbocht zetten, maar als je onderuitgaat is de kans dat je ze niet raakt groter dan de kans dat je wel zo'n paal raakt ;)Euh, kan/mag je met je motor over de sluis bij Veere dan?

Kunnen? Zekers! Mogen? Tja... te hard rijden mag ook niet toch? :+

Maar we hebben er nooit commentaar op gehad ofzo. De meeste fietsers/voetgangers vinden het wel een grappig gezicht. ;)
 
Laatst bewerkt:

Nee, want dan zou je 1+1+2 = 4 krijgen, da's natuurlijk niet correct, het is 1+1+1 = 3 :+

Anyways, de politzei is ook weer uit de winterstop:


Motorrijders scheuren voorbij Hoek en Goes

HOEK- In de buurt van Hoek is dinsdagmiddag het rijbewijs ingenomen van een Belgische motorrijder.

Op de N252 bij Hoek reed omstreeks 14.00 uur een 24-jarige Belg 159 kilometer per uur waar 80 is toegestaan. Een uur later werd op de A58 ter hoogte van Goes de snelheid van een 39-jarige Belg gemeten. Hij behaalde met zijn motor een snelheid van 194 kilometer per uur waar 120 is toegestaan. Ook hij werd aan de kant gezet waarna zijn rijbewijs werd ingevorderd.


Cookies op pzc.nl | pzc.nl


Edit:
Oei das de weg langs het kanaal, hmmm, ook maar eens mijden dan :/
 
Laatst bewerkt:
Iemand mij al gespot in de Motodrive!? *O*

1260490887_6_EdAw.jpeg

1260155666_6_2Me5.jpeg


Eind van het jaar zijn er 12 babes..(per kwartaal worden er 3 geselecteerd). En dan kan er gestemd worden en komt er eentje uit die dan DE Motobabe 2011 wordt.
De prijs is dan dat je op de cover komt van de eerste uitgave van 2012 en dat je in de Motoport een geheel eigen outfit mag uitkiezen. Pak, laarzen, handschoenen en helm! *D
 
Kunnen? Zekers! Mogen? Tja... te hard rijden mag ook niet toch? :+

Maar we hebben er nooit commentaar op gehad ofzo. De meeste fietsers/voetgangers vinden het wel een grappig gezicht. ;)

Ah ok kom daar eigenlijk nooit, maar zou voor mij ook wel een mooi rondje zijn. Eens proberen binnenkort :) .
 
Mooie foto's Nicky :)

Zo net op ESPN Classics was de race dat Vale in 2001 wereld kampioen werd
gewoon tot het einde 8 man bij elkaar, en wat een beesten die 500 2 takten :9~

Ben blij ze nog live gehoord te hebben *O*
 
zo...echt wel! Hier nog 1!
En vooral de lucht is me bijgebleven..die heerlijke 2 takten.

(mooi was het vooral dat Biaggi die dag won op Assen...heerlijk om al die zure meeloopkoppies te zien!!!!!!!!!!!)
 
zo...echt wel! Hier nog 1!
En vooral de lucht is me bijgebleven..die heerlijke 2 takten.

(mooi was het vooral dat Biaggi die dag won op Assen...heerlijk om al die zure meeloopkoppies te zien!!!!!!!!!!!)
haha, nu word je nog aan de tijd herinnerd door de ondertussen afgewassen repsol shirts met doohan erop :P

mooie tijd, mocht pas mee met de mannen (ooms, pa, neef en een maat van mijn pa) toen ik 15 was, want ze gingen alrijd vrijdag door, nacht van Assen tot 04:30, paar uur pitten en dan de TT kijken

Ma vond dat niet zo leuk dat ik eerder mee ging :9
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's Nicky :)

Zo net op ESPN Classics was de race dat Vale in 2001 wereld kampioen werd
gewoon tot het einde 8 man bij elkaar, en wat een beesten die 500 2 takten :9~

Ben blij ze nog live gehoord te hebben *O*

over 500cc tweetakt gesproken,

ik weet nog een honda cr500 supermotard te koop, crosswielen zitten er ook bij, mag wel voor 1750.


nice nicky, ik zie hem binnenkort wel in t echt verschijnen!
 
haha, nu word je nog aan de tijd herinnerd door de ondertussen afgewassen repsol shirts met doohan erop :P

mooie tijd, mocht pas mee met de mannen (ooms, pa, neef en een maat van mijn pa) toen ik 15 was, want ze gingen alrijd vrijdag door, nacht van Assen tot 04:30, paar uur pitten en dan de TT kijken

Ma vond dat niet zo leuk dat ik eerder mee ging :9

dsc00162kg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan