Rijden in Zeeland -deel 30 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werd tijd dat ze die lapzwanzen van defensie eens gingen aanpakken!
Ik denk dat Mark Rutte jou facebook pagina heeft gelezen Acura waarop je altijd aan het zwetsen bent dat je geen reet doet :+

Nee heel eerlijk erg triest die bezuiniging :r en het trieste is dat ze vervolgens wel overal mee mee willen doen(missies) de wankers vd politiek...
 
ZOW! die is lelijk, maar eigenlijk toch ook best cool 8-)
Ik had hem staan en stond te wachten op roestvrije onderdelen en met een sloper erbij is alles overgezet en zo goed als roestvrij, het rijdt gewoon heerlijk al is het maar een kleintje, alles werkt aan boord en werkelijk alles zit erin, vandaag nog de airco uitgetest :P Uiteraard maken we hem 1 kleur en vanavond mee begonnen :)









 
De bezuinigingen bij Defensie op een rij:

Personeel:
- ongeveer 12.000 functies verdwijnen, wat ruim 18 procent van de huidige omvang is
- naar schatting 6000 gedwongen ontslagen
- 30 procent van de staffuncties worden geschrapt
- 70 à 100 functies verdwijnen op het Duits-Nederlandse legerkorpshoofdkwartier
- ongeveer 100 Nederlandse functies in de commandostructuur van de NAVO worden geschrapt
Marine:
- 4 van de 10 mijnenjagers worden afgestoten
- 2 van de 4 patrouilleschepen worden doorverkocht
- 1 van de 2 bevoorradingsschepen wordt afgestoten
Landmacht:
- 60 Leopardtanks en daarmee beide tankbataljons verdwijnen
- 6 pantserhouwitzers worden te koop gezet
Luchtmacht:
- 17 Cougar-transporthelikopters weg (Gilze-Rijen)
- 19 F-16's weg (Leeuwarden en Volkel), er blijven er 68 over
- de derde DC-10 komt er niet en wordt te koop gezetZit ik vast nie bij :9
Goede berichten, scheelt veel knaken en ik ben immers van het feit dat wij meer bloemen hebben dan bommen :P
 
ik zou wel weer is en doelloos rondje willen doen :+ maar moet eerst nog ff tuin onkruidvrij maken :X

dan verwacht ik zo meteen je sms-je of belletje wel, als het een strijd is tussen onkruid of motorrijden... niet eens over nadenken! :]
 
wat zijn de plannen vandaag? :]

mezelf heerlijk vermaakt vandaag. Deze keer eens een echt doelloos richtje, dus met de DD de Zeeuws-Vlaamse polders verkend op zoek naar een leuke binnendoorroute naar Oostburg. :]
Dat laatste is dan nog niet gelukt, maar wel met Melvin op een terrasje geeindigd.
En de motorzondag goed afgesloten met een wasbeurt voor de 2 :Y
 
mezelf heerlijk vermaakt vandaag. Deze keer eens een echt doelloos richtje, dus met de DD de Zeeuws-Vlaamse polders verkend op zoek naar een leuke binnendoorroute naar Oostburg. :]
Dat laatste is dan nog niet gelukt, maar wel met Melvin op een terrasje geeindigd.
En de motorzondag goed afgesloten met een wasbeurt voor de 2 :Y


k ben niet verder gekomen als rudy z'n voordeur :+
(net als wel meerdere van hier)


was lhekkah in de zon ......
 
k ben niet verder gekomen als rudy z'n voordeur :+
(net als wel meerdere van hier)


was lhekkah in de zon ......

speciaal voor jullie ben ik m'n ritje vanmiddag begonnen met een rondje bij jullie rond het wijkje, konden jullie genieten van de klappen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan