Rijden in Zeeland -deel 30 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer kansen voor Guy (oke oke, dat mag je niet zeggen)
haha dat is zo ja, en de R1 is helaas ook de laaste jaren geen winnaar bij de Road Races, Ik denk dat Hutchy het lastiger had gehad als op de blade

@Ray, ik heb van de week een goede diablo supercorsa dragon
moet binnekort naar rudy :)
 
haha dat is zo ja, en de R1 is helaas ook de laaste jaren geen winnaar bij de Road Races, Ik denk dat Hutchy het lastiger had gehad als op de blade

@Ray, ik heb van de week een goede diablo supercorsa dragon
moet binnekort naar rudy :)
ok, ik heb er pas een dunlop op laten leggen, maar vanaf 160 tot 230 begint mn stuur hevig heen en weer te slaan.
met die corsa's heb ik dat nooit gehad.
 
Dit word mijn volgende racer, incl kuipruit op maat :}

207826_10150135246222574_202021357573_6234100_6217490_n.jpg
 
ok, ik heb er pas een dunlop op laten leggen, maar vanaf 160 tot 230 begint mn stuur hevig heen en weer te slaan.
met die corsa's heb ik dat nooit gehad.

Leisel dr R6 was ook op Dunlops afgeleverd, die heeft ze ook al laten vervangen ruim voordat het profiel op was.

Schijn toch geen beste band te zijn

(niet dat banden iets uitmaken natuurlijk, alle banden zijn even goed en snel en net zo goed in de regen ;))
 
Leisel dr R6 was ook op Dunlops afgeleverd, die heeft ze ook al laten vervangen ruim voordat het profiel op was.

Schijn toch geen beste band te zijn

(niet dat banden iets uitmaken natuurlijk, alle banden zijn even goed en snel en net zo goed in de regen ;))
:z

Ik snap ook nog steeds niet dat 3/4 van de rijders in het onk nog met die dunlop banden rijdt })
 
Leisel dr R6 was ook op Dunlops afgeleverd, die heeft ze ook al laten vervangen ruim voordat het profiel op was.

Schijn toch geen beste band te zijn

(niet dat banden iets uitmaken natuurlijk, alle banden zijn even goed en snel en net zo goed in de regen ;))
achterband totaal geen probleem.
de grip is voor en achter gewoon goed, alleen dat trillen is niet normaal.
heb vaker dunlops gehad, maar daar had ik geen problemen mee.
 
achterband totaal geen probleem.
de grip is voor en achter gewoon goed, alleen dat trillen is niet normaal.
heb vaker dunlops gehad, maar daar had ik geen problemen mee.

soms zijn dunlop banden wel eens uit balans, kan je met elke band wel hebben eingelijk. heb je je voorwiel gebalanceerd? mischien is dat het probleem. heel soms zit er wel eens een misproductie tussen kwa in balans zijn. dan kan het zomaar zijn dat er 30gram+ lood op moet.
 
de dunlop is op het circuit op dit moment de beste band in onk en idm, de d211
is hand gemaakt in england
slicks zijn ook super als je de goede heb ons team is daarom overgegaan naar dunlop
als je de band al weegt zit er al veel meer rubber op
en de support op de circuits is veel beter zeker in de idm
 
soms zijn dunlop banden wel eens uit balans, kan je met elke band wel hebben eingelijk. heb je je voorwiel gebalanceerd? mischien is dat het probleem. heel soms zit er wel eens een misproductie tussen kwa in balans zijn. dan kan het zomaar zijn dat er 30gram+ lood op moet.
hij is gebalanceerd.
er klopt gewoon iets niet met die band.
hij stuurt ook zwaar met die band , vooral naar links.
alsof er veels te weining lucht in zit.
 
hij is gebalanceerd.
er klopt gewoon iets niet met die band.
hij stuurt ook zwaar met die band , vooral naar links.
alsof er veels te weining lucht in zit.

Maar toch even voor mijn nieuwsgierigheid, is dit nu een straatband of een semi-circuitband.
Want dit had Leisel namelijk ook, een afwijking naar 1 kant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan