Rijden in Zeeland -deel 30 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog mensen die mee willen gaan paintballen ?
(minimaal 14 man)

full


http://www.stafort.be/activiteiten_paintball.html

datum : 16 juli
lokatie : stafort (antwerpen)
tijd : 13.00u ­/ 16.15u
prijs : 25€ p/p + 100 "paintballs" (extra kosten 0,10€ p/s)






wie doen er mee :

[me]
  1. Robby
  2. Daphne
  3. Jaap
  4. Rudy
  5. Lennart S.
  6. Dennis
  7. Danijel
  8. Steef
  9. Melvin
  10. Raymond
  11. Martijn
  12. Kevin
[/me]
 
Niet dat het mij wat kan schelen maar als je dan gaat reserveren, probeer dan gelijk 400 of 500 ballen per persoon te regelen voor een mooie prijs. 100ballen is echt helemaal niks.
:^
Idd ,we moeten toch minstens met blauwe ballen naar huis!

Afgelopen weekend weer een paar setjes banden versleten op assen,slecte tijden gereden,maargoed,we zullen het maar ''voorjaarstraining'' noemen :)
1310717550_6_gNoU_1.jpeg
 
:^
Idd ,we moeten toch minstens met blauwe ballen naar huis!

Afgelopen weekend weer een paar setjes banden versleten op assen,slecte tijden gereden,maargoed,we zullen het maar ''voorjaarstraining'' noemen :)
[afbeelding]

mmh, de eerste keer dat ik je zag rijden stond ik te juichen en te roepen tegen mn maten: DIE KEN IK!!!! 2de sessie maar niks gezegd... :X ;)
 
LOL _O- :X sorry, maar vind het best wel een goede grap... hopelijk was het niet raak!
oja staat er ook: BIJNA

Ja lach maar!! ;)

Die gast bleek achteraf trouwens nog een oud klasgenoot van de basisschool te zijn...

Had toen ook al zo'n opvliegend karakter trouwens... ;)
 
:^
Idd ,we moeten toch minstens met blauwe ballen naar huis!

Afgelopen weekend weer een paar setjes banden versleten op assen,slecte tijden gereden,maargoed,we zullen het maar ''voorjaarstraining'' noemen :)
[afbeelding]
:} :} :}

mooie foto Bart

Voor de liefhebbers morgen is de NW200 race te volgen via de livestreamer
northwest200--guymartin.jpg
 
Nog mensen die mee willen gaan paintballen ?
(minimaal 14 man)

full


http://www.stafort.be/activiteiten_paintball.html

datum : 16 juli
lokatie : stafort (antwerpen)
tijd : 13.00u ­/ 16.15u
prijs : 25€ p/p + 100 "paintballs" (extra kosten 0,10€ p/s)






wie doen er mee :

[me]
  1. Robby
  2. Daphne
  3. Jaap
  4. Rudy
  5. Lennart S.
  6. Dennis
  7. Danijel
  8. Steef
  9. Melvin
  10. Raymond
  11. Martijn
  12. Jamey
  13. Mo
  14. Hans
  15. Lionel
  16. Arjen
  17. Denny
[/me]


en mischien meer die meegaan willen die dan ook
ff melden voor zondag !!







heb tevens gevraagd wat het kost voor de extra verf balletjes ...
nu is het 420 extra kost 39€ ....


bij 6 refills is de 7de gratis .....

ik sms de rest even ivm voorschot te betalen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo net ff mijn nieuwe md80 camera getest! Kwaliteit valt zeker niet tegen. Tis geen GoPro maar hij doet wat ie moet doen!
 
Hmm... Die mini-meet bij rotonde Vlissingen-Oost zag er gezellig uit... :+

Zaten er nog MF-er's tussen???
 
zo dagje Mettet zit er weer op, na vroeg uitr de veren was jaap hier tegen 05:00
omdat hij als ambtenaar nog wat slaap moest vatten mocht ik ernaartoe rijden, daar aangekomen was het beneden paddocj ver vol, dus een plekje gezocht boven op de stenen, gelukkig nog vrij dicht naast een stroom voorziening onszelf kunnen settelen

verplichte briefing en een tasje met kleinigheid van suzuki (waren de suzuki belgie dagen)

1e sessie, door dat er boven nog geen prik op de kasten stond waren er voor veel rijdedsr geen bandenwarmers die het deden, kwam voor mij goed uit kon ik even wennen aan de baan, toch al snel (1e ronde) iemand die onderuit ging en gelijk een rode vlag -O- nadat de man van de baan was gehaald mochten we nog een paar minuten, 1e gedachte bij de baan -O- asvalt wat niet overal super is en het is een stop and go baan -O-

afijn, 2e sessie weer niet super gereden, of ik haalde mensen in of ze kwam mij voorbij en kon ik niet aanpikken,

3e sessie kon ik aanpikken bij een zx6, daar wat lijnen van afgekeken en waarempel de baan werd zo veel leuker :Y het was dus even zoeken, redelijke tijd gezet (jaap heeft gekllokt want mijn AIM pakte weer niks :')

4e sessie, zwaar zwaar zo na de pauze in de volle hitte met geen zuchtje wind was er weer even inkomen

5e sessie ging goed, wel behouden gereden maar wel lekker

6e sessie was mijn beste van de dag, maar door een enkeling ingehaald, man of 6 a 7 verder zelf die sessie best wat ingehaald en de baan ging echt lekker toen :Y
ook wat meer gepushed die sessie, en wat meer de gaten gepakt die ikm andere sessies heb laten schieten

was in groep snel, en waren er wel wat naar huis maar denk dat ik over de hele dag zo'n beetje bij de eerste 15 van de 40 in snel zat

de mannen die sneller waren waren best wat sneller aanpikken ging 4 a 5 bochten en toen was het gat te groot om mee te gaan over anderen heen waardoor je ze kwijt raakt

Er reed trouwens een zx10R 2011, enklel met race banden verder geheel standaard
die ging nog eerder vol op het gas als ik met de 600, dikke strepen trekkend maar de motor bleef netjes in het gereel, die gebruikte zijn traction control tenmninste zag er indrukwekkend uit, ook de snelheid waarmee die op het rechte eind voorbij kwam :}
zoiezo de duizends, soms kan je de baan volgen en gaat het goed, maar verlies je op het rechte eind net de aansluiting

verder liep de motor goed, wel; FI melding maar komt door mijn quikie denk ik want motor liep verder goed, laatste sessie was het weer uit ook
Nu op naar Assen :Y

Jaap ook weer lekker gereden gaat ook lekker vooruit :Y
 
Laatst bewerkt:
zo dagje Mettet zit er weer op, na vroeg uitr de veren was jaap hier tegen 05:00
omdat hij als ambtenaar nog wat slaap moest vatten mocht ik ernaartoe rijden, daar aangekomen was het beneden paddocj ver vol, dus een plekje gezocht boven op de stenen, gelukkig nog vrij dicht naast een stroom voorziening onszelf kunnen settelen

verplichte briefing en een tasje met kleinigheid van suzuki (waren de suzuki belgie dagen)

1e sessie, door dat er boven nog geen prik op de kasten stond waren er voor veel rijdedsr geen bandenwarmers die het deden, kwam voor mij goed uit kon ik even wennen aan de baan, toch al snel (1e ronde) iemand die onderuit ging en gelijk een rode vlag -O- nadat de man van de baan was gehaald mochten we nog een paar minuten, 1e gedachte bij de baan -O- asvalt wat niet overal super is en het is een stop and go baan -O-

afijn, 2e sessie weer niet super gereden, of ik haalde mensen in of ze kwam mij voorbij en kon ik niet aanpikken,

3e sessie kon ik aanpikken bij een zx6, daar wat lijnen van afgekeken en waarempel de baan werd zo veel leuker :Y het was dus even zoeken, redelijke tijd gezet (jaap heeft gekllokt want mijn AIM pakte weer niks :')

4e sessie, zwaar zwaar zo na de pauze in de volle hitte met geen zuchtje wind was er weer even inkomen

5e sessie ging goed, wel behouden gereden maar wel lekker

6e sessie was mijn beste van de dag, maar door een enkeling ingehaald, man of 6 a 7 verder zelf die sessie best wat ingehaald en de baan ging echt lekker toen :Y
ook wat meer gepushed die sessie, en wat meer de gaten gepakt die ikm andere sessies heb laten schieten

was in groep snel, en waren er wel wat naar huis maar denk dat ik over de hele dag zo'n beetje bij de eerste 15 van de 40 in snel zat

de mannen die sneller waren waren best wat sneller aanpikken ging 4 a 5 bochten en toen was het gat te groot om mee te gaan over anderen heen waardoor je ze kwijt raakt

Er reed trouwens een zx10R 2011, enklel met race banden verder geheel standaard
die ging nog eerder vol op het gas als ik met de 600, dikke strepen trekkend maar de motor bleef netjes in het gereel, die gebruikte zijn traction control tenmninste zag er indrukwekkend uit, ook de snelheid waarmee die op het rechte eind voorbij kwam :}
zoiezo de duizends, soms kan je de baan volgen en gaat het goed, maar verlies je op het rechte eind net de aansluiting

verder liep de motor goed, wel; FI melding maar komt door mijn quikie denk ik want motor liep verder goed, laatste sessie was het weer uit ook
Nu op naar Assen :Y

Jaap ook weer lekker gereden gaat ook lekker vooruit :Y

Raar baantje he...wel aardig, maar meer ook niet. en die voorzieningen zijn ruk. Assen ga je geweldig vinden!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan