Rijden in Zeeland *** Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie van onderstaande personen geen foto in de OP verschijnen, is dat bij jullie ook?
- Melbo
- Angela_ZLD
- Dommerick
- Wous the motormouse
- Full_Throttle
- Shakey
 
@ Hans
oooo, nou doe dan deze er maar in, aangezien die op m'n lesmotortje niet meer zo reeel is.
:
309184_125664197532875_100002678874074_140302_3018742_n.jpg


Eigenlijk zou iedereen een foto zonder helm moeten plaatsen, zo heb je niet dat je op een mf-circuitdag moet raden welk hoofd nou bij welke mfer hoort..
 
Tja hij is met zo'n 120/130 de vangrail ingeschoven met de rechterkant onder. Ik denk dat mijn voorwiel er het eerste inkwam en toen is hij nog omhoog gekomen en is de linkerkant tegen de bovenkant van de vangrail geklapt en zo'n 10 meter erlangs geschaafd. Op het eerste gezicht hebben mijn voorwiel en daarna mijn tank en stuur de grootste klappen opgevangen en is mijn frame redelijk gespaard gebleven.

Balhoofd laat ik zeker checken maar röntgenen?? Gaat dat een beetje ver??
ja ik weet niet hoe ze dat noirmaal checken op haarscheurtjes, op het werk gebeurd dat vaak met zo'n penetrant onderzoek.

de 1000K5 heeft een recall gehad op het frame, waren wereldwijd maar enkele gevallen waarmee er jaren high speed wheelys waren gezet tot over de 200 km/h, dan zou er onder die omstandigheden haarscheurtjes rond het bal hoofd kunnen komen, dus niet bij af en toe eens wheelyen maar zoals die amerikanen van 150 kg het doen op de highway zeg maar ;)

dat werd ook gedaan met een penetrant onderzoek, in NL was er geeneen gevonden waarbij het beschadigd was zover ik weet maar ze wilden bij suzuki zeker zijn.
Als ik jou was, want je gaat er toch weer 200+ mee rijden zou ik 100% zeker willen zijn dat het frame goed is, maar dat ben ik ;)
 
Het is maar net wat de eigenaar met zijn motor wil maar rond gaan gummen met het idee dat er iets in je motor kan zijn wat niet goed is lijkt me niks.......je frame gaat neem ik aan toch compleet kaal dan even laten nakijken en je weet alles. Vroeger deden ze dit bij de rontgendienst van SGS Nederland BV 's-Gravenpolder Spoorstraat 12 4431 NK 's-Gravenpolder Die controleerden ook de pijpleidingen van total enz op haarscheuren in en naast de lassen.
 
Box 22 met die trailer voor de deur ik riep nog naar je
Volgens mij heb ik je nog in gehaal ,jou r6 is wit zeker met rood yamaha pak aan
Ik reed in snel 81 tot 130 ofzo iets

ja, ik heb je één keer gezien, maar daarna niet meer gespot. En om nou als een handtekeningjager alle pitboxen af te schuimen :W
En ja, je hebt me vast ingehaald in die eerste sessie, dat deed iedereen :Z
 
Ja niet slecht dames! Mooie foto's :)

En nu toch iedereen zijn OP foto aan het veranderen is.. Wil je deze erin zetten voor mij Hans?
full
 
@freak @gixaddict

Kijk, natuurlijk neem ik het zekere voor het onzekere wat mijn motor betreft. Daarom laat ik alles ook checken. Ik hoor alleen wat tegenstrijdige verhalen van abco en racingbikes. Maar na jullie reacties ga ik denk ik toch maar echt voor zekerheid want ik wil niet nog eens zo'n klappert meemaken! Qua wheelies ben ik niet zo fanatiek maar toch... ;) Freak, bedankt voor het adresje ik ben benieuwd waar racingbikes het laat doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan