Rijden in Zeeland *** Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder woorden zegt het genoeg .....

300816_10150332096067723_651072722_8646471_1828528406_n.jpg


voor de "bestellers" ,die van jullie is onderweg ...
(deze was al eerder besteld)
 
Laatst bewerkt:
Voor een heeeeeeeel zacht prijs een leuk pijpje gevonden voor
de 600, en de 600 maar voorzien van een "fluoriserend" kleurtje ....

cbrvx.jpg

fotozrk.jpg


Onder het Moto :
Wie niet snel is kan er dan maar beter snel uitzien ....

(alleen de wielen moeten nog geel worden gemaakt)
 
Laatst bewerkt:
wil je met die pijp op een normale zolder dag gaan rijden? :P
 
En heeft nu een Gixxer1100 oliekoker achterschokkert :P

Foto-4EQR3PAU.jpg


En nieuwe Wilbers aan de voorkant :)

Foto-EGIJYNSC.jpg


En met een zeer uitgebreide beurt, vele verbeteringen en hopelijk straks een setje winterbanden kan ik weer de winter in, de treffens afrijden en woon-werk verkeer doen *O* Zo staat die er nu bij, andere banden moeten nog en de jiffy en middenbok moeten worden voorzien van 6cm dikke blokjes want nu staat die enorm scheef en de middenbok raakt de grond niet..............ben benieuwd hoe die stuurt maar dat weet ik morgen wel :+

Foto-ZGYDY8T8.jpg
 
Nou ging het hele jaar goed en nu op het einde van het seizoen moest het toch gebeuren..

Veel kijkplezier > 37kmh te hard = officier van justitie :(

 
Nou ging het hele jaar goed en nu op het einde van het seizoen moest het toch gebeuren..

Veel kijkplezier > 37kmh te hard = officier van justitie :(


Hatsekiedee!! Da's een lilluk geven!! Zondegeld...
Heb ik weer beetje mazzel gehad... kwam daar ook rond die tijd voorbij op de beemert...
 
Nou ging het hele jaar goed en nu op het einde van het seizoen moest het toch gebeuren..

Veel kijkplezier > 37kmh te hard = officier van justitie :(


Je had em kwijt moeten rijden! Had je een veel leuker filmpje gehad!! :+
 
Tsja risico van het vak, was wel stom van me. Had ze te laat in de gaten, en toen ik ze voorbij reed reden hun ook best te snel. Dus viel mij ook niet op dat er opeens een auto me volgde. Jammer hoor, maar goed ik ga wel proberen om er tegen in te gaan omdat je op het filmpje duidelijk ziet dat hun dichterbij komen met 165kmh terwijl de meting nog loopt.
 
Tsja risico van het vak, was wel stom van me. Had ze te laat in de gaten, en toen ik ze voorbij reed reden hun ook best te snel. Dus viel mij ook niet op dat er opeens een auto me volgde. Jammer hoor, maar goed ik ga wel proberen om er tegen in te gaan omdat je op het filmpje duidelijk ziet dat hun dichterbij komen met 165kmh terwijl de meting nog loopt.

Op het het filmpje hoor je hem zeggen dat hij de meting heeft gestopt en daarna gas geeft om dichterbij te komen. Weet niet of dat ook klopt?? :?
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zegt hij, maar je ziet dat de meting pas stopt op het moment dat hij dichtbij is en 165 rijd. Ik denk dat ze een fout hebben gemaakt.
 
Ja dat zegt hij, maar je ziet dat de meting pas stopt op het moment dat hij dichtbij is en 165 rijd. Ik denk dat ze een fout hebben gemaakt.


Niet zeuren en draag je verlies als een man ;) ik heb 2weken terug net mijn 1700€ donatie gestort dus het kan altijd erger :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan