Rijden in Zeeland deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nog geen supermotards bij zien staan??
Of hebben jullie die liever niet in dit topic?? :?

Er zijn dr toch genoeg int zeeuwse

full
 
Ik heb er nog geen supermotards bij zien staan??
Of hebben jullie die liever niet in dit topic?? :?

Er zijn dr toch genoeg int zeeuwse

[afbeelding]


Tuurlijk, bij mij moet er hoe dan ook weer een supermotard bij komen,

heb een omgebouwde nx650 supermotard gehad en een cr500 supermotard, wil er nu eigenlijk een drz400sm bij kopen....
 
Die is inderdaad van mij.
Daarnaast heb ik er nog n paar *D (heb n eigen motorzaakje)
maar je mag m er bijzetten,graag.

Die KTM van motorfreak is trouwens van mij geweest ;)

Laat die nieuwe fiets van Timo eens zien, aan die öude"van m heb ik nog wel gesleuteld
ben wel benieuwd
 
Die is inderdaad van mij.
Daarnaast heb ik er nog n paar *D (heb n eigen motorzaakje)
maar je mag m er bijzetten,graag.

Die KTM van motorfreak is trouwens van mij geweest ;)

Laat die nieuwe fiets van Timo eens zien, aan die öude"van m heb ik nog wel gesleuteld
ben wel benieuwd

En uit Hulst nog wel, benieuwd wie dit is :?

Motorzaken Hulst, hmmm hoeveel zijn dat er? euh 1 toch?
 
Laatst bewerkt:
hulst was ik dinsdag nog aardig gruizig volkje met al die sexshops naast elkaar dat vind het nog van de randstad _O-
 


hey....ja ik wilde hem weer bij mijn favorieten hebben...ik rij 9 v/d 10 x door zeeland...
heb er jaren gewoond in Goes en woon nu aan het andere kantje, net in noord brabant...
dus ik stieffel er vaak genoeg door...

maar 1 van jullie kom ik nooit tegen of jullie moeten zonder sticker rijden...
maar ik :W altijd...dus let maar op een sradje...met zwart pak...that's me... *O*

tot ziens in zeeland...en Benman jij rijdt toch een blade...ikke ook soon...ben bezig...
iemand hier nog een mooie srad kope... _O-

de mzzl :W
 
Monobiken in sint niklaas is voorlopig voorbij,gisteren is er iemand verongelukt B|

WTF!

link?

Edit> Laat maar:
http://www.knack.be/belga/algemeen/...int-niklaas/site13-section5-article99799.html

Zoals ik al eens gezegd heb errug gevaarlijk dat monobiken

"Er zijn al verschillende ongelukken gebeurd, meestal zonder al te veel erg, maar het is duidelijk dat rijden met een pocketbike gevaarlijk is", zegt Frank Van Cauter van JPR Belgium Indoorkarting.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens nog een Hyperpro stuurdemper en een powercommander te koop.

Als jullie nog iemand weten met een zx-6r 2003/2004 die zoiets zoekt dan hoor ik het graag.
 
Leuk dat monobiken -O- had het idee dat het wel geinig was maar laat nu maar doen.





vandaag is de nieuwe tank gemonteerd *O* moet alleen wel de rest van de kuipen gaan poetsen want die glimmen nu niet zo mooi als dat de tank doet -O-
Zo nog even een rondje doen denk goes -zierikzee- brouwershaven- scharrendijke - renesse- en terug naar Middelburg :]
 
tot morgen Mac.
zie je om 13:00 bij Motoport. :P :9
wordt droog weer verwacht .
moet lukken morgen.............. :]
 
Zo een dode daar bij het monobiken, das triest idd -O-
Iedereen weet dat het gevaarlijk is, motorijden zelf is ook niet zonder risico's.
Timo en Ray en de rest waren jullie op dat moment daar dan ? '(

We zullen wel zien of het nu nog is daar.

Ik ga morgen eerst naar Tjechie en ben over 6 dagen terug.

Dan zie ik judder wel wee ;)
 
Laatst bewerkt:
Monobiken in sint niklaas is voorlopig voorbij,gisteren is er iemand verongelukt B|

Das niet nix zeg, ik las het net al op internet via een link van john, dat verwacht je ook niet zeg met en avondje spelen, maargoed zal ook wel domme pech zijn geweest misschien, maargoed net wat je zegt met motorrijden zelf is het risico groter om wat op te lopen.

t zou wel een goede zaak zijn als ze het zouden verplichten om goede bescherming te dragen, niet dat dat meteen letsel uitsluit maar zal toch al een hele hoop schelen, maargoed als je met je kop tegen zo een profiel aan klapt helpt het toch weinig of je nouw in en leren pak zit of niet.
 
GRIJPSKERKE - Vanavond rond 18.45 uur vond op de Middelburgseweg in Grijpskerke een ongeval plaats waarbij een motorrijdster gewond is geraakt.

De 21-jarige motorrijdster uit Middelburg had te laat in de gaten dat een 36-jarige automobilist uit de gemeente Veere, die voor haar reed, afremde. Deze automobilist botste vervolgens op zijn voorganger, een 63-jarige automobilist uit diezelfde gemeente.

De vrouw is met onbekende verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis in Vlissingen.



Iemand van hier ofwa?Marcel (Aprilia 2000) heeft haar wel zien liggen gisteravond een blauwe R6 uit 2003 dacht ie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan